مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پایتخت ۷ کلید خورد – جهان نیوز

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از تسنیم، زمانی که نام سریال پایتخت به میان می آمد همیشه این نکته مطرح می شد که آیا این سریال فصل هفتم خواهد داشت؟ از سال گذشته با اعلام رییس صداوسیما و رییس سیمافیلم، این پیگیری ها برای ادامه این سریال و حرکت برای تولید سریال های دنباله دار در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها «پایتخت» است.

درباره ساخت این سریال و نحوه ساخت آن بحث ها و گمانه زنی های زیادی صورت گرفته است. مسئولان سیمافیلم بارها از مذاکره و پیگیری ساخت این سریال یاد می کردند تا اینکه چندی پیش مسعود کریمی مدیر گروه طنز سیمافیلم در گفت وگو با تسنیم به پیش تولید رسمی این سریال اشاره کرد.

وی گفت: مراحل نگارش و پیش تولید سریال «پایتخت» آغاز شده است و انشالله هیچ مشکلی پیش نمی آید و مابقی مراحل آن شامل انتخاب بازیگر، پخش و دیگران.” جزئیات متعاقباً توسط خود سیمافیلم اعلام خواهد شد، اما این یک وعده به مردم است.

هم اکنون هومان حاج عبدالله با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود از آغاز تولید فصل هفتم سریال پایتخت خبر داد.

وی با انتشار عکسی از رنگنیک به شکل کلمه پایتخت 7 نوشت: شروع پایتخت 7 شبیه شیرینی رنگنیک است که بچه ها در پشت صحنه درست می کنند.

در روزهایی که رسانه ملی به موضوع انتخابات و فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها روی آنتن می پردازد، با انتشار پستی در فضای مجازی، خبر ساخت پایتخت 7 منتشر شد. باید دید واکنش مسئولان رسمی صدا و سیما و صدا و سیما به این موضوع چیست و این سریال معروف در کدام لیدر برای پخش آماده می شود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا