مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

وقوع حادثه امنیتی در بندر «المخا» یمن

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از پایگاه خبری الخلیج آنلاین، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع حادثه جدیدی در دریای سرخ خبر داد.

این سازمان اعلام کرد که گزارشی دریافت کرده است مبنی بر اینکه 12 قایق از جمله چند شاه آباد در حال نزدیک شدن به یک کشتی تجاری در 13 مایل دریایی جنوب غربی شهر مخا هستند.

تکرار حوادث دریایی در اطراف یمن در حالی است که عملیات نیروهای مسلح این کشور علیه کشتی های رژیم صهیونیستی در حال عبور از آبراهه های نزدیک یمن ادامه دارد و شدت می گیرد.

نیروهای مسلح یمن در ماه های گذشته در حمایت از مردم غزه، چندین کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی یا کشتی های حامل کالای این رژیم را که عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ، اقیانوس هند و دریا بودند، هدف قرار دادند. از باب تنگه منداب.

نیروهای مسلح یمن متعهد شدند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه را متوقف نکند و ساکنان این منطقه را به قتل نرساند، به حمله به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی‌های نیروهای ائتلاف حامی ادامه خواهد داد. موجودیت صهیونیستی در دریای سرخ

آمریکا و انگلیس اخیرا چندین بار به بهانه حفاظت از ناوبری بین المللی به مواضع نیروهای یمنی حمله کردند اما این اقدامات نتوانست جلوی حملات علیه کشتی های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را بگیرد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا