مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

وحید اشتری روانه زندان شد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از مهر، دادگاه تجدیدنظر استان تهران با رسیدگی به پرونده وحید اشتری ماهینی رای قطعی و لازم الاجرا صادر و وی را به حبس محکوم کرد.

رسیدگی قضایی به پرونده های وحید اشتری مربوط به سال های 99، 1400، 1401 و 1402 در مراحل مختلف توسط دادسرا، دادگاه بدوی، دیوان عالی کشور، دادسرای قضایی و تجدیدنظر استان تهران مورد بررسی دقیق قرار گرفت. . فرمانداری و حکم قطعی در مورد یکی از پرونده های وی صادر شد و برای اجرای احکام به دادسرا ارجاع شد.

پرونده ای که حکم قطعی آن پس از طی مراحل قانونی در دادسرای عمومی، دادگاه بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی کشور مجدداً در آذر 1402 هجری قمری و پس از صدور قرار اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور لازم الاجرا شد. به دادگاه و شعبه همان دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شد.

پس از صدور قرار اعاده دادرسی توسط قاضی و مستشار شعبه تجدیدنظر همان ارائه، قاضی همان طرح ضمن رد اعاده دادرسی، قرار صادره از سوی دادگاه تجدیدنظر استان تهران و دادگاه تجدیدنظر استان تهران را تایید کرد. حکم اجرا شد

نکته دیگر اینکه در جریان رسیدگی به پرونده اشتری این حکم در دادگاه تجدیدنظر از 24 ماه به 14 ماه کاهش یافت.

با پیگیری های انجام شده، وحید اشتری ماهینی یک پرونده قطعی و معتبر دیگر دارد که طی مراحل قانونی در حال رسیدگی است و با طی مراحل قانونی امروز حکم اجمالی برای پرونده صادر می شود.

لازم به ذکر است حکمی که امروز در پرونده وحید اشتری اجرا شد دارای چندین شاکی است.

نمونه ای از محکومیت های امروز پس از طی مراحل و تشریفات قانونی حاکی از آن است که وحید اشتری در پرونده سیلی زدن به سرباز راهور به دروغ از صدور کیفرخواست علیه خود خبر داده است که صحت نداشته و این فرد در دفاع بوده است. قوه قضائیه و برای رفع اتهام علیه وی (براساس اخبار جعلی) حرکتی نکرد، هرچند درخواست اعاده دادرسی وارد نشد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا