مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

هدفون بی‌سیم اپل به دوربین مجهز می‌شود

هدفون بی‌سیم اپل به دوربین مجهز می‌شود

تبلیغات بنری



شرکت آمریکایی اپل با توسعه جدید و مهمی که توسط تحلیلگر و متخصص مشهور در امور شرکت، مینگ-چی کو، فاش شد، قصد دارد هدفون های بی سیم (AirPods) خود را عرضه کند. طبق شایعات، ایرپادها به دوربین مجهز خواهند شد.

اپل قصد دارد AirPods را با دوربین مادون قرمز (IR) عرضه کند، مشابه آنچه در فناوری Face ID در آیفون ها استفاده می شود.

انتظار می رود اپل تا سال 2026 تولید انبوه ایرپادهای مجهز به دوربین را آغاز کند. فاکسکان، شریک سنتی اپل، این دوربین ها را تامین خواهد کرد. با این حال، مشخص نیست که این دوربین در نسخه های حرفه ای، معمولی یا همه نسخه ها عرضه خواهد شد.

به گفته این تحلیلگر، فاکسکان سالانه حدود 18 تا 20 میلیون دستگاه تولید خواهد کرد، اما تقاضای واقعی برای دوربین بستگی به شرایط بازار دارد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که اپل در حال تلاش برای عرضه دو مدل جدید از نسل چهارم هدفون AirPods در سال جاری است و تا سال 2025 ارتقاء نسخه‌های Pro را ارائه نخواهد کرد.

به گفته مینگ چی کو، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا اپل هدفون های بی سیم خود را با دوربین معرفی می کند، از جمله استفاده از هدست Vision Pro و سایر محصولات مشابه در آینده برای بهبود تجربه صوتی فضایی.

به عنوان مثال: هنگام تماشای یک ویدیو با عینک ویژن پرو در حالی که از AirPods جدید استفاده می کنید، هدفون منبع صدا را در جهت حرکت سر کاربر تقویت می کند تا تجربه صوتی فضایی را بهبود بخشد.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا