مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

هارد اکسترنال خوب چی بخریم؟

هارد اکسترنال خوب چی بخریم؟

تبلیغات بنری



استفاده از حافظه ذخیره سازی مناسب در عصر امروزی که به طور مداوم با اطلاعات و داده های مختلف سر و کار داریم بسیار مهم است، استفاده از هارد دیسک اکسترنال می تواند حجم عظیمی از اطلاعات دیجیتال شما را ذخیره کند و بسیار قابل اعتماد است. این مهم است که بتوانید هنگام خرید انواع هارد اکسترنال و انتخاب هارد دیسکی با مدل و ظرفیت مناسب بر اساس نیازهای ذخیره سازی خود، عملکرد خوبی داشته باشید. عوامل خاصی در نحوه انتخاب و استفاده از درایوهای خارجی نقش دارند. با توجه به راهنمای خرید ما برای هارد اکسترنال، می توانید فضای ذخیره سازی مناسب برای نیازهای اطلاعاتی خود تنظیم کنید. با ما باشید تا بهترین هارد دیسک ها را برای شما بیاوریم.

ویژگی های بهترین هارد اکسترنال

هارد اکسترنال برای بایگانی اطلاعات دیجیتالی مانند فایل های سنگین مربوط به پروژه های کاری، مجموعه بازی ها، فایل های عکس و غیره گزینه بسیار مناسبی است. این هارد های قابل حمل در برندها و مدل های مختلف موجود می باشند و علاوه بر انواع مختلفی که می توانند نیازهای دیجیتال شما را پوشش دهند، قابلیت های فنی متفاوتی نیز دارند. آنچه در هنگام خرید انواع هارد دیسک اکسترنال مورد توجه قرار می گیرد، تنها فضای ذخیره سازی برای آرشیو اطلاعات نیست، بلکه باید بتوانید هارد دیسکی را به دست آورید که سرعت بارگذاری بالا و عملکرد خوب را ارائه می دهد. ویژگی های یک هارد اکسترنال خوب بر اساس نیاز شما تعیین می شود و ارتباط مستقیمی با آن دارد.

هنگامی که در هنگام خرید هارد اکسترنال به بهترین حافظه ذخیره سازی نگاه می کنیم، SSD و HDD را پیدا می کنیم. SSD های خارجی عمر، سرعت و کیفیت بیشتری دارند، اما گران تر نیز هستند. اندازه این هارد ها نیز نسبت به مدل های HDD کوچکتر است. یک هارد اکسترنال خوب باید ظرفیت کافی برای پشتیبانی از داده های ذخیره شده شما را داشته باشد. با این حال، هارد دیسک های با ظرفیت بالا به سادگی انتخاب خوبی نیستند، زیرا ممکن است سرعت انتقال آنها کم باشد. برای اینکه در هنگام خرید هارد اکسترنال تصمیم درستی بگیرید، باید مشخصات هارد های مختلف را بررسی کنید.

بهترین هارد اکسترنال کدام است؟

با توجه به اینکه بررسی مشخصات هاردهای مختلف کار سختی به نظر می رسد، ما با ارائه بهترین برندهای این محصول شما را در تصمیم گیری صحیح یاری خواهیم کرد. هنگام تعیین “بهترین” نوع حافظه ذخیره سازی، گزینه های مختلفی مانند قابلیت اطمینان، عملکرد کافی، پشتیبانی کاربر، دوام، عمر هارد و غیره در نظر گرفته می شود.

از برندهای مطرح در این زمینه می توان به Western Digital، EData، Seagate، Silicon Power، Toshiya، Epicer، Lexar، Signet، Extreme، Western، Esco، Lenovo، Kodak، Asus، PNY، Pro Economy و … اشاره کرد. هر کدام از این برندها به دلیل ویژگی های خاصی که در محصولات خود قرار داده اند به شهرت رسیده اند. در زیر به معرفی چند هارد اکسترنال خوب برای خرید می پردازیم.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

هاردهای این برند آمریکایی با کیفیت بالا، عملکرد خوب و قیمت مناسب متمایز می شوند. این برند در بازارهای خارج از کشور و حتی داخل کشور بسیار محبوب است. این هارد در ظرفیت های مختلف موجود است. مدل 2 ترابایتی آن در بین برندهای دیگر هارد دیسک با این ظرفیت محبوبیت بیشتری دارد. برند وسترن دیجیتال مدل های مختلفی از هارد ارائه می دهد که به عنوان مثال هارد اکسترنال My Passport به عنوان بهترین مدل این برند شناخته می شود.

هارد اکسترنال سیگیت

این برند آمریکایی به دلیل ویژگی های خاص خود به عنوان رقیب اصلی برند وسترن دیجیتال شناخته می شود. این برند چندین نوع فضای ذخیره سازی با ظرفیت های ۱، ۲ و ۵ ترابایت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از نظر فنی، این هارد دیسک بسیار سبک وزن با طراحی باریک و طول عمر طولانی است. هارد سیگیت بک آپ پلاس به عنوان بهترین مدل این برند شناخته می شود.

هارد دیسک داده های خارجی

این هارد خارجی یک شرکت تایوانی در بازار جهانی بسیار محبوب است. اگرچه این هارد از نظر سرعت در لیست بهترین مدل ها قرار نمی گیرد اما از نظر فنی ضد آب بوده و در برابر ضربه و نوسانات جریان بسیار مقاوم است. قیمت آن نیز نسبت به مدل های دیگر مقرون به صرفه تر به نظر می رسد. Ita HD 710 Pro به عنوان بهترین مدل برای خرید هارد اکسترنال شناخته می شود. این مدل دارای طراحی خاصی است که مقاومت آن را در برابر مشکلات سخت افزاری افزایش می دهد.

قیمت هارد اکسترنال

یکی از مهم ترین عوامل در هنگام خرید دستگاه های خارجی قیمت آنها است. قیمت این درایوهای ذخیره سازی به عوامل مختلفی از جمله برند سازنده، مدل هارد دیسک، ظرفیت و اندازه، ویژگی های امنیتی و تضمین عملکرد هارد دیسک، فناوری به کار رفته در آن، گزینه های اتصال، قابلیت حمل و ماندگاری بلیط های پشتیبان و … بستگی دارد. عرضه و تقاضا در بین کاربران بستگی به گارانتی هارد دیسک دارد. هر چه این دستگاه ظرفیت ذخیره سازی بیشتری داشته باشد و سرعت و عملکرد آن بهتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به طور کلی قیمت هارد اکسترنال رایج در بازار بین 5 میلیون و 300 هزار تومان تا 6 میلیون و 500 هزار تومان است.

اگر برندهای محبوب بازار را به ترتیب اولویت می شناسید و نیازهای ذخیره سازی خود را تعیین می کنید، می توانید در هنگام خرید هارد اکسترنال تصمیم درستی بگیرید. در نهایت هر آنچه را که انتخاب می کنید باید مراقب گارانتی هارد باشید و یک مرجع معتبر و تخصصی را برای خرید این محصول انتخاب کنید.

قیمت هارد اکسترنال در ایمال

نتیجه

در این مقاله در مورد خرید انواع هارد اکسترنال صحبت کردیم و به بررسی ویژگی های بهترین هارد پرداختیم. برای داشتن فضای ذخیره سازی مناسب برای آرشیو اطلاعات خود باید هارد دیسکی تهیه کنید که علاوه بر ویژگی های ساختاری مناسب، طراحی ظاهری و قابل حمل بودن، از ویژگی های رمزگذاری سخت افزاری، سرعت و کارایی بالا، ظرفیت ذخیره سازی مناسب و در نهایت برخوردار باشد. ، با قیمت مناسب نیز.

انتخاب یک هارد دیسک خوب به نیازهای شخصی و پروژه شما بستگی دارد. برای خرید انواع هارد اکسترنال می توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید. ایمالس یک فروشگاه آنلاین نیست، بلکه یک مرجع رقابتی است و قیمت هارد اکسترنال از برندهای مختلف را می توان در این وب سایت مقایسه کرد. برای خرید ایمن و مقرون به صرفه می توانید به این بازار رقابتی مراجعه کنید.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا