مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

صعود انگلیس در شب کسل کننده گروه C

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، دوازدهمین روز از رقابت های فوتبال یورو 2024 در دو دیدار همزمان در گروه سوم با تساوی بدون گل همراه بود و تیم های انگلیس و دانمارک نیز صعود خود به دور رفت را قطعی کردند. 16.

در یکی از این دیدارها که از ساعت 22:30 دیروز به صورت همزمان آغاز شد، تیم های انگلیس و اسلوونی در ورزشگاه کلن بدون نتیجه به مصاف هم رفتند. نقطه اوج این دیدار نمایش غیرمنتظره انگلیس بود. انگلیسی ها با اینکه مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت گلزنی موفق نبودند. شاید مهمترین حمله آنها در دقیقه 20 بود که بوکایو ساکا گلی را زد که به دلیل آفساید بودن فیل فودن مردود اعلام شد.

در دیگر دیدار شب گذشته، دیدار دانمارک و صربستان که در ورزشگاه آلیانز آره نا مونیخ برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار نیز مانند دیگر دیدار حمزان در گروه سوم، فراز و نشیب زیادی نداشت و خسته کننده بود.

انگلیس با این تساوی 5 امتیازی شد و تیم اول شد. در یک نکته جالب، دانمارک و اسلوونی از هر نظر شرایط یکسانی دارند (به ترتیب امتیاز، تقابل مستقیم، تفاضل گل، گل های زده شده، آمار انضباطی، کارت های زرد و قرمز دریافتی و در نهایت عملکرد دو تیم در مسابقات). مرحله مقدماتی) که طبق آخرین بند: یعنی دانمارک در مرحله مقدماتی عملکرد بهتری داشت که این تیم در رده دوم قرار گرفت. جالب اینکه دانمارک و اسلوونی در مرحله مقدماتی هم گروه بودند و در آنجا تقریباً وضعیت مشابهی داشتند. در هر صورت دو تیم پس از انگلیس راهی مرحله حذفی شدند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا