مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

شرط عجیب نعمتی برای پرسپولیس

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، علی نعمتی یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که در بیشتر دیدارها در ترکیب اصلی قرار داشت و در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشت. او با آمدن عبدالکریم حسن گاهی در پست خط دفاعی بازی می کند و در حال مذاکره برای تمدید قرارداد است اما هنوز به نتایج مدیران پرسپولیس نرسیده است.


گفته می شود به غیر از بحث مالی، نعمتی برای پرسپولیس شرط گذاشته که فقط در پست دفاع وسط بازی کند. نعمتی با توجه به حضور احتمالی عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی فرصت بازی در این پست را ندارد و از این رو به دنبال راه آسان تری برای بازی در ترکیب پرسپولیس است. البته پرسپولیس بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی گنجی، حسین کنعانی زادگان و شاید گئورگی گلسیانی را در میانه خط دفاعی هم دارد و بازی در این پست برای نعمتی سخت خواهد بود.



شرایط عجیب برای پرسپولیس نعمت است. من باید مدافع میانی باشم!



اینکه یکی از بازیکنان قواره علی نعمتی برای پرسپولیس شرط بندی کند که فقط در یک پست بازی کند، عجیب است و جای تامل دارد. او حتی پس از دیدار با مدیران پرسپولیس و در گفت و گو با خبرنگاران، علاقه خود را برای بازی در پست خط دفاعی تایید کرد. در گذشته بازیکنانی بودند که در پست های مختلف برای پرسپولیس بازی می کردند و هیچ شرایطی نداشتند. این حالت لطف من می تواند در نهایت منجر به عدم تمدید قرارداد او شود. رویدادی بی ارتباط با پیشنهادهایی که دریافت کرد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا