مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

سازمان ملل: در غزه می‌مانیم

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از ایسنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: سازمان ملل متحد با وجود خطرات فراوان به توزیع کمک های بشردوستانه ادامه می دهد و تاکنون هیچ پیشرفتی در خصوص درخواست های طرف اسرائیلی برای بهبود وضعیت ایجاد نشده است. موقعیت. او هست.

به گزارش خبرگزاری وفا فلسطین، دوجاریک در واکنش به برخی اخبار مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی به خواسته های سازمان ملل پاسخ ندهد، توزیع کمک های بشردوستانه توسط این سازمان متوقف می شود، گفت: ما هرگز آنجا را ترک نمی کنیم. نوار غزه.»

وی همچنین تاکید کرد: سازمان ملل متحد در شرایطی که محدودیت‌های زیادی وجود دارد و خواسته‌های سازمان ملل از رژیم صهیونیستی بسیار آسان است، منتظر ادامه توزیع کمک‌ها است.

این مقام ارشد سازمان ملل متحد با بیان اینکه کارکنان این سازمان با حمایت ارتش رژیم اشغالگر کار خود را انجام نداده و روش‌های مختلف توزیع کمک‌ها را امتحان کرده‌اند.

استفان دوجاریک در پایان گفت: تنها راه رهایی از این وضعیت، دستیابی به آتش بس است و تاکید می کنیم که نباید هیچ مانعی برای توزیع کمک های بشردوستانه وجود داشته باشد.

رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که تاکنون بیش از 123 هزار شهید و مجروح و بیش از 10 هزار مفقود برجای گذاشته و همچنین باعث کمبود شدید نیازهای بشردوستانه شده است. و ملزومات کمبود مواد غذایی در این منطقه به سطح قحطی رسیده است، به ویژه در شمال نوار غزه.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا