مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

رقابت تنگاتنگ سرفیس لپ تاپ 7 با مک‌بوک M3 در آزمون باتری

رقابت تنگاتنگ سرفیس لپ تاپ 7 با مک‌بوک M3 در آزمون باتری

تبلیغات بنری



سطح لپ تاپ 7 هیچ کدوم از پردازنده ها اسنپدراگون ایکس به علاوه و ایکس نخبه مزایا: در زمینه کارایی باتری، رقیب سرسختی برای مک بوک است. m3 اپل در نظر گرفته شده است.

به گزارش TechNock، چندین سازنده رایانه به تازگی لپ تاپ های جدیدی را معرفی کرده اند که مجهز به پردازنده های اسنپدراگون ایکس الیت و ایکس پلاس کوالکام هستند. این تراشه ها تحت عنوان عمر باتری عالی معرفی شدند و اکنون شاهد اسنپدراگون هستیم

سطح 7سطح 7

Gizmochina نوشت که در آزمایش عمر باتری و عملکرد، می توانیم عملکرد واقعی تراشه های جدید اسنپدراگون را درک کنیم. این تست شامل برنامه نویسی، گوش دادن به موسیقی و حتی برخی از کارهای سنگین است. در تست عملکرد اولیه، که مصرف باتری را در مقابل کار انجام شده اندازه گیری می کند، MacBook Air M2 بهترین عملکرد را داشت. در حالی که MacBook Pro M3 نیز عملکرد شگفت انگیزی از خود نشان داد.

از طرفی سرفیس لپ تاپ 7 با اسنپدراگون فراموش نکنید که این تست عملکرد بیشتر بر روی کارهای سنگین مربوط به هسته های پردازنده متمرکز بود.

سطح 7سطح 7

در آزمایش خودکار گردش کار برای بازآفرینی یک سناریوی واقعی تر، آزمایش با پخش گاه به گاه ویدیوهای YouTube بین نوشتن و اجرای کدها تکرار شد. این یک آزمایش طولانی بود که تمام لپ‌تاپ‌ها روی حداکثر عملکرد تنظیم شده بودند. در تست فوق، لپ تاپ 13 اینچی سرفیس 7 با اسنپدراگون

سرفیس لپ تاپ 7 با صفحه نمایش 13 اینچی با اسنپدراگون

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا