مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

دولت «روحانی» شریک مرگ هزاران جانباخته کرونا است

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای در خصوص ادعای نماینده یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر واردات واکسن در دولت دوازدهم توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد: آمار واقعی واردات واکسن کرونا توسط دولت دوازدهم 28 میلیون و 700 هزار دوز و تا پایان دولت دوازدهم 18 میلیون دوز تزریق شده است و آمار واردات واکسن در هفته های اول دولت شهید رئیسی. ، با ورود مستقیم و موثر، یافتن امکانات لازم، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و تامین اعتبار تا نیمه شهریور 1400 هجری شمسی که تعداد واکسن های وارداتی به بیش از 121 میلیون دوز رسید.

متن این اطلاعیه به شرح زیر بود:

به نام جناب عالی و پس از ادعای نماینده یکی از نامزدهای محترم ریاست جمهوری مبنی بر واردات واکسن در دولت دوازدهم، لازم است به اطلاع مردم شریف ایران جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از تحریف تاریخ برسانیم. .

1- با توجه به مدارک موجود در مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که بر خلاف آقای دکتر از جمعیت هلال احمر و گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز قابل استعلام می باشد. ادعای ظریف مبنی بر واردات 120 میلیون دوز واکسن به دولت جناب آقای روحانی، تعداد واقعی تزریق 28 میلیون و 700 هزار دوز تا پایان دولت دوازدهم و تزریق 18 میلیون دوز و آمار واردات واکسن در هفته های اول بوده است. دولت شهید رئیسی و با ورود مستقیم و موثر ایشان و ایجاد امکانات تا نیمه شهریور 1400 تعداد واکسن های وارداتی به بیش از 121 میلیون دوز رسید.

2- همزمان با واردات کامل و حمایت از چرخه تولید واکسن داخلی، اقدامات لازم برای تزریق در سطح وسیع با ایجاد هماهنگی منسجم بین بخش ها و فعال سازی توانمندی های همه مردم در دولت سیزدهم و بیش از 155 میلیون دوز واکسن واکسن هایی اعم از واکسن های داخلی و وارداتی تزریق شد و این رویداد با ثبت بیش از 1.6 میلیون دوز در روز توانست رکورد جدیدی را در بین کشورهای منطقه به ثبت برساند.

آقای دکتر ظریف، گویا فراموش کرده اید که در دولت دوازدهم، زندگی هزاران ایرانی برای شما و دولت شما تبدیل به یک بازی سیاسی شد و در پاسخ به اعتراض مردم عزیز، به بهانه هایی برای به تاخیر انداختن آن اقدام کردید. دولت. واردات واکسن و نپیوستن به گروه ویژه اقدام مالی و تحریم ها حالا بعد از 3 سال تلاش 13 گانه دولت و تلاش جدی رئیس جمهور شهیدمان برای واردات واکسن به مقدار زیاد و نجات جان هزاران ایرانی، چه چیزی را مطرح کردید. تقاضای جدید؟ این دستاورد توسط دولت دوازدهم مصادره شد که جای تعجب دارد.

البته اگر در آن زمان مراقبت می شد که اقدامات را رها کنید، امروز بدهکار نبودید. مردم و تاریخ می دانند که شما و دولتتان در کشته شدن هزاران شهروند عزیزتان بر اثر سهل انگاری همدست بودید.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا