مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

توصیه‌های آتش‌نشانی به عزاداران محرم

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، قدرا اله محمدی گفت: هر ساله قبل از آغاز ماه محرم توصیه هایی را برای هیئت های عزاداری ارسال می کنیم و نکاتی را که باید در این ایام و اربعین رعایت کنند، یادآوری می کنیم. دبیران هیئت ها باید به محلی که برای عزاداری انتخاب می کنند توجه ویژه ای داشته باشند زیرا این مکان ها مملو از جمعیت و پر از پرچم ها و لباس های در معرض آتش است.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: سیم های این مکان ها برای استفاده از انواع لوازم برقی نیز باید توسط کارشناسان بررسی و تمدید شود تا خدای ناکرده به اتصالات برق آسیبی نرسد. از آنجایی که از کپسول های گاز برای پخت غذا و توزیع سخنرانی ها در اکثر هیئت ها استفاده می شود، توصیه می کنیم از سالم بودن کپسول ها اطمینان حاصل کنند و کپسول آتش نشانی نیز در اختیار داشته باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانند اقدامات لازم را قبل از آن انجام دهند. نیروهای ما می رسند .



وی افزود: شب گذشته در یکی از هیئت ها آتش سوزی رخ داد که مصدومان نیز مصدوم شدند و منشی ها باید مراقب باشند.



مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: متأسفانه گاهی از پارکینگ ها و طبقات غیرفعال استفاده می شود که باید نکات ایمنی آنها را در نظر گرفت.



محمدی با بیان اینکه نیروهای ما در آماده باش هستند، تصریح کرد: از شهروندان خواسته شد در صورت بروز حادثه در اسرع وقت با شماره تلفن 125 تماس بگیرند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا