مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تظاهرات ضدصهیونیستی در «سائوپائولو» – جهان نیوز

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، با حمایت این سازمان ها و طرح «کمپین همبستگی با فلسطین و برزیل» و حمایت و حضور 100 سازمان و نهاد برزیلی، راهپیمایی و راهپیمایی ضد صهیونیستی در پائولیستا برگزار شد. خیابانی در سائوپائولو به نقل از سایت یستا برزیل و با حضور بیش از 1000 شهروند برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در راهپیمایی اعتراضی از آرمان ملت فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

سخنرانان در این مراسم از جامعه جهانی خواستند اقدامات عملی علیه رژیم صهیونیستی، قطع رابطه دولت برزیل با این رژیم و تحریم آن از سوی تمامی احزاب سیاسی این کشور آمریکای جنوبی انجام دهند.

همچنین در این تجمع پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

به گزارش این خبرگزاری، با گذشت حدود 9 ماه از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه بدون هیچ نتیجه و دستاوردی، این رژیم روز به روز بیش از پیش در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی در این مدت دستاوردی جز جنایت، کشتار، ویرانی، جنایات جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران سازمان های امدادی و قحطی در این منطقه نداشت.

رژیم اسرائیل بدون توجه به دستاوردهای آتی در این جنگ شکست خورد و حتی پس از گذشت حدود 9 ماه نتوانست در منطقه کوچکی که سال ها در محاصره بود، با حمایت ارتش اشغالگر گروه های مقاومت را وادار به تسلیم کند. افکار عمومی جهان در غزه مرتکب جنایات عمومی شدند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا