مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

برپایی میز خدمت در ۲۶ مسجد شهر تهران

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی صالحی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه. ، جمعی از قوه قضائیه شرکت کردند و یاوران ناحیه چهار تهران با نمازگزاران دیدار و به مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.

وی افزود: این دفتر خدمات قضایی با حضور بیش از 100 نفر از همکاران قضایی به طور همزمان در 26 مسجد در مناطق مختلف تهران برگزار شد و در این راستا به مشکلات مراجعین رسیدگی شد.

صالحی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه و بر اساس برنامه ریزی مدون دادسرای تهران، به منظور پوشش تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان برای هر منطقه از دادسرای تهران تعیین شدند. تعدادی از قضات باید هر ماه در مساجد در سراسر ولسوالی ها حضور داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: معاونان دادسرای عمومی استان تهران علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه دیدارهای مردمی هفتگی با مددجویان نیز به صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی رسیدگی می کنند. دستورات و تصمیمات لازم جهت ها.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله با چنین اقداماتی بتوانیم گام های موثری در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ملت شریف ایران برداریم.

در این برنامه امام جماعت مسجد سید الشهدا (علیه السلام) طی سخنانی بعد از نماز مغرب و عشا ضمن تجلیل از سیاست قوه قضائیه مبنی بر حضور و نصب قضات و مقامات قضایی در بین مردم و نمازگزاران، برای این کار وی گفت: دادستانی تهران گامی موثر در جهت رفع مشکلات مردم و همچنین جلب رضایت آحاد جامعه است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا