مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

متکی: جلیلی مخالف مذاکره نیست

تبلیغات بنری

به گزارش خبرگزاری دانشجو از جهان نیوز، منوچهر متکی نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در نشست جمعی از معلمان آموزش و پرورش سراسر کشور در ستاد سعید جلیلی حضور یافت. این جلسه با حضور سردار یارو اقدم و معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و نقش آموزش و پرورش و چالش های آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

متکی ضمن یادآوری خدمت خود در آموزش و پرورش از سال 1353 تا 1359 به اهمیت رویکرد راهبردی آموزش مؤثر، جایگاه آن در قانون اساسی کشور و اصلاح رویه های آموزش رایگان پرداخت و گفت: دولت جلیلی همچنان سیاست های خوب دولت را ادامه می دهد. شهید رئیسی و البته با قدرت بیشتری می شناسم.

وی به تشریح سیاست خارجی دولت های یازدهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت: نان و آب و غذا مردم را به توافق هسته ای پیوند زد و آنها را موفق می دانستند اما اینطور نبود. حقیقت را به مردم بگویید؛ صنعت هسته ای را در دولت خاتمی بستند و در پایان خود دولت هم خودشان فهمیدند و مهر را باز کردند.

وزیر امور خارجه سابق ادامه داد: باید سیاست های مقام معظم رهبری را که برگرفته از دیدگاه امام در سیاست خارجی است، دنبال کنیم. در دولت روحانی وقتی دیدند به وعده های خود عمل نکردند به کدخدا ایمان آوردند و مشکلات زیادی برای مردم عزیز ما ایجاد کردند. جلیلی مخالف مذاکره نیست، بلکه مصلحت مردم و کشور برایش مهم است. ما یک انتخاب مهم پیش رو داریم. من به صراحت از جلیلی، نماینده جنبش انقلابی حمایت خواهم کرد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا