مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

مهدی خسروی باز هم مجری مناظره‌ها شد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، امشب 20 تیرماه تلویزیون بعد از 15 سال مناظره دو نفره را برگزار می کند و این مناظره با مناظره هایی که در مرحله اول انتخابات انجام شد تفاوت های جدی دارد.

مهدی خسروی همچنان مدیریت مناظره ها را بر عهده دارد و با توجه به صحبت هایی که اخیراً از هر کاندیدا می پرسد، سوالات مشخصی را مطرح خواهد کرد. قالب مناظره امشب می تواند تلویزیون را حتی بیشتر زیر ذره بین بگذارد تا مشخص شود که آیا همچنان انصاف رسانه ای خود را حفظ می کند یا خیر.

محمد صالح مفتح، دبیر ستاد انتخابات در صداوسیما، با حضور در تلویزیون الخبر، درباره مناظره امشب دوشنبه ۲۰ تیر گفت: مناظره امشب با مناظره های قبلی تفاوت جدی دارد در این فرصت انگیزه بیشتری به مناظره می دهیم مناظره، و با توجه به اینکه تعداد نامزدها “کمتر، و مناظره واقعی تر وجود خواهد داشت.”

وی درباره نقش میانجی در بحث امشب گفت: میانجی در این بحث فعالتر سوال می پرسد. سوالات برای هر فرد سفارشی شده و بر اساس دیدگاه هایی است که از طریق دفتر مرکزی خود ارائه یا اعلام کرده اند. محور سوالات در اختیار داوطلبان قرار گرفت اما ما خود سوالات را ارائه نکردیم.

مفتح گفت: انتظار ما دو ساعت بود و در این دو ساعت حدود 10 تا 12 موضوع را مطرح می کنیم و نظرات کاندیداها را می گیریم. بحث اصلی فرهنگ و سیاست است که مهم ترین مسائلی است که از نظر مردم و یا نظر کاندیداها مطرح می شود. خود نامزدها نظرات متفاوتی با یکدیگر دارند.

وی در پایان گفت: محور بحث فردا اقتصاد است و در کنار آن بحث اداره و اداره کشور مطرح می شود. این مناظره ها بسیار مهم است چرا که از سال 88 تاکنون 15 سال است که شاهد مناظره دو نامزد نبوده ایم و به دلیل اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد، خاطره تلخی در ذهن مردم باقی ماند و شیرینی مناظره تلویزیونی در آن نبود. ذهن مردم

این مناظره امشب دوشنبه 20 تیرماه ساعت 21:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا