مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تو امشب شهید می‌شوی! – جهان نیوز

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، یک ماه قبل از عملیات کربلای معلی برای بازدید از پیام به سایت الوارثین آمدم. دوربین من آنجا بود و با پیام ها چند عکس گرفتم.

به او گفتم: باید از تو یک عکس بگیرم. به آرامی بوسید. به بیام گفتم: این آخرین عکسی است که از تو می گیرم. او هم خندید و رفت.

تا اینکه لشکر دهم برای شرکت در عملیات کربلای اول به مهران آمد و در حاشیه رودخانه کنجان شام اردو زد. وقتی از وجود نامه مطلع شدم، مشتاق دیدن آن شدم، برای دیدن نامه به مقر پسران تخریب در لشکر دهم رفتم، اما گفتند که ناپدید شده است. رفتم دنبالش، گفتند برگشته.

یک هفته بود دنبال دیدنش می گشتم، اما نتوانستم. تا شب عملیات کربلای اول نیروها را تقسیم کردم تا گزارش کار یگان ها را تهیه کنند و حسن اینانلو را نیز به تیم تخریب لشکر 10 منصوب کردم.

به حسن گفتم: پیام را ندیدم. امشب او را پیدا کنید و سلام کنید. به او بگو: امشب شهید می شوی و شفاعت مرا فراموش نکن!

یک بار به او گفتم: الان پیام این است که شما محدود به جبهه هستید، حداقل بیایید پاسدار باشید تا خدمتتان حساب شود. خندید و گفت: جهاد را بر بسیج ترجیح داد. عملیات کربلای یک در شب 18 تیر 65 با هدف آزادسازی مهران انجام شد و شهید پیام رزقی پور در این عملیات در شب 19 تیرماه 65 به شهادت رسید.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا