مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

شروع دوباره مناظره‌ها در رادیو

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از تسنیم، پیگیری ها نشان می دهد که جزئیات برنامه های انتخاباتی در جلسه کمیته بررسی تبلیغات انتخابات مشخص می شود و در عین حال با گذشته که خیلی ها انتقاد می کردند متفاوت است. حضور مستمر و فشرده کاندیداها در برنامه های تلویزیونی و اکنون برنامه ها به این شکل طراحی می شود، دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، فرصت های بیشتری بین حضور در کنار مردم و فعالیت های میدانی خواهند یافت. در مورد بحث دوجانبه صحبت هایی شده است و همه چیز به این دیدار بستگی دارد.

اما بر اساس آنچه معاون صدا اعلام کرده است، مناظره های صداوسیما از فردا از سر گرفته می شود. رضا کچ زاده دبیر ستاد انتخابات در رادیو از آغاز مجدد برنامه قص 14 خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دو مرحله و در چارچوب افزایش فرصت تبیین مواضع و مواضع شفاف سازی مطالب بر اساس برنامه دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، بر اساس تصمیم ستاد انتخاباتی این سازمان، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، مناظره زنده ای را بین نمایندگان این دو طراحی کرد نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در قالب برنامه “کشیش شماره 14”.

وی در خصوص تعداد و مدت زمان این برنامه گفت: این برنامه در قالب 4 برنامه هر برنامه 120 دقیقه ای خواهد بود که همزمان از چهار شبکه رادیویی جوان، تهران و فرهنگ با چهار موضوع محلی پخش می شود. سیاست، سیاست خارجی، اقتصاد و فرهنگ در این چهار برنامه در روزهای 10 تا 13 تیرماه بین نمایندگان دو نامزد راه یافته به دور دوم مورد بحث قرار می گیرد.

کوچ زاده افزود: این برنامه ها با توجه به موضوع، رسالت و جامعه هدف شبکه ها تعیین می شود و مجریان چهار شبکه ایران، جوان، تهران و فرهنگ سوالات خود را از نمایندگان حاضر در هر بخش خواهند پرسید. مدت زمان هر سوال یک دقیقه خواهد بود و نمایندگان حاضر در برنامه 3 دقیقه فرصت پاسخگویی به سوالات خواهند داشت.

این برنامه به سرپرستی حسین بهزادی فر همراه با پخش کنندگان 4 شبکه رادیویی ایران، جاوا و تهران و تهیه کنندگی حسین مکنلی به صورت زنده از 4 شبکه رادیویی مذکور و همزمان از رادیو اخت پخش می شود.

این برنامه به صورت زنده از ساعت 15 الی 17 از رادیو ایران با فرکانس FM 90 مگاهرتز، رادیو تهران با فرکانس FM 94 مگاهرتز، رادیو جوان با فرکانس FM 88 مگاهرتز، رادیو فرحنک با فرکانس FM 106 مگاهرتز، رادیو برگزیده با فرکانس FM 95.5 مگاهرتز پخش می شود. مخاطبان برنامه های پخش و انتخابات می توانند این برنامه را به صورت همزمان از ایرانصدا تماشا کنند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا