مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسام قربانعلی با بیان اینکه تا روز گذشته حدود 30 هزار زائر خانه خدا از فرودگاه های مدینه منوره و جده به فرودگاه های کشور اعزام شده اند، گفت: وی گفت: تاخیر آزاردهنده ای در این حمل و نقل وجود دارد و تا این لحظه در طول عملیات متوجه این امر نشده است و بخش زیادی از پروازها با عجله و زودتر از موعد مقرر از این فرودگاه ها انجام شده است.

وی افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای رفاه حال زائران محدودیت وزنی برای حمل کالا در نظر نگرفت و حداکثر همکاری را در این زمینه انجام داد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران گفت: در مورد انتقال آب زمزم هم همینطور است. برای حمل و نقل مشکل و مشکلی وجود ندارد و فقط یک دستورالعمل در این قسمت وجود دارد. سازمان هواپیمایی کشوری عربستان و فرودگاه های جده و مدینه، آب زمزم را جز به صورت کانتینرهای مشخصی که در فرودگاه ها و سایر نقاط شهر تهیه می شد، قبول نکردند و دستورالعمل های ویژه ای برای حمل و نقل نیز مشخص شد.

وی همچنین افزود: غیر از این دستورالعمل، این قوانین فرودگاهی است که از حمل کالا جلوگیری می کند، در غیر این صورت محدودیتی برای حمل آب زمزم از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

قربانعلی در خاتمه گفت: تمام تلاش همکاران در این دو فرودگاه ایجاد حداکثر آسایش، آرامش و حداکثر سرعت برای انتقال زائران از کشور عربستان سعودی به ایران است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا