ملاقات حضوری و مذاکره با مشتریان و شرکت های مصرف کننده و درک نیاز واقعی آنها و همچنین شرکت های تامین کننده تجهیزات و مواد پتروشیمی که در نمایشگاه دنیای پلاستیک حضور داشتند از برنامه های تیم حاضر در این رویداد بود.
همچنین به منظور رفع مشکلات لجستیکی و تسهیل حمل کالا به بازارهای این منطقه، جلساتی با شرکت های حمل و نقل برگزار و بحث های موثری انجام شد.
یکی دیگر از اولویت های جم برای حضور در این رویداد بین المللی، هماهنگی با بانک های مرتبط با یافتن راه های تبادل مالی با کشورهای این منطقه است.
لازم به ذکر است که قزاقستان مرکز اصلی تجاری کشورهای این منطقه است و تسهیلات حمل کالا و خدمات لجستیکی از طریق دریای خزر و روابط تجاری نزدیک بین کشورهای قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و روسیه وجود دارد. از نظر تجاری و مالی، با کشور قزاقستان با فروشندگان اصلی و اصلی و ارتباط مستقیم با اتاق بازرگانی ایران و قزاقستان، آگاهی از عرضه و مصرف محصولات مربا در برخی از گریدها و همچنین آگاهی از نوع تقاضا در بازار کشورهای شرق خزر از دیگر فرصت های نمایشگاه جهانی پلاستیک است.
در زمینه بازاریابی، بهترین ساختار و استراتژی، حضور و عرضه به موقع محصولات مربا در بازار قزاقستان از طریق واسطه یا فروش مستقیم، ایجاد بنادر ذخیره سازی و حمل و نقل در یکی از بنادر شمالی کشور در راستای آن است. می تواند پاسخگویی سریع به مشتریان این منطقه و دفاتر نمایندگی و یا دفاتر فروش این کشور باشد.
شایان ذکر است که نمایشگاه بین المللی قزاقستان از 26 تا 28 ژوئن مصادف با 6 تا 8 ژوئیه 1403 در مرکز نمایشگاهی آتاکنیت در آلماتی قزاقستان برگزار شد و شرکت پتروشیمی GAM در کنار سایر افراد برجسته و معتبر حضور پرشور داشت. شرکت ها ایران و جهان.
jahannews به نقل از یستا
مطالب مرتبط
خروج نیروهای فرانسوی از جمهوری چاد (یکم دی ۱۴۰۳)
آیتالله علمالهدی: خدمت به مجاوران باید تشکیلاتی و مستمر باشد
افزایش نرخ طلا و سکه در مشهد (۳ دی ۱۴۰۳) | نیمسکه یک میلیون تومان گران شد!