مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

میزبانی پتروشیمی جم از مشتریان، مصرف‌کنندگان نهایی و تأمین‌‌کنندگان در نمایشگاه قزاقستان

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی گام، در اولین روز از نمایشگاه قزاقستان، نمایندگان شرکت پتروشیمی گام و مشتریانی از کشورهای قزاقستان، روسیه، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان و… آشنایی با پیشرفت های شرکت، حضور در محصولات و مذاکراتی با هدف ارتباط مستقیم و گسترش روابط انجام شد.

همچنین جلساتی با برخی از مشتریان قدیمی و جدید محصولات گام برگزار شد که در این نشست ها نیازسنجی، بررسی مشکلات پرداخت وجه و انتقال ارز و بررسی راهکارها و پیشنهادات آنها بود.

در این نمایشگاه تیم خرید و فروش جم به ارزیابی توسعه بازار هدف در کشورهای CIS، تجزیه و تحلیل رقبا در این بازارها، ارزیابی راه های نفوذ بیشتر و شناسایی جنبه های رقابتی در این بازار پرداخت.

دیدار و مذاکره با چند شرکت تامین کننده کاتالیزور و افزودنی از چین و روسیه و تامین کنندگان تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی گام از دیگر برنامه های روز اول نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک قزاقستان بود.

همچنین سرکنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در بازدید از غرفه پتروشیمی جم با نمایندگان این شرکت حاضر در نمایشگاه دیدار و گفتگو کرد.

همچنین دیدار و مذاکره با مشتریان و مصرف کنندگان نهایی در راستای فروش مستقیم و همچنین بررسی مشکلات لجستیکی و حمل و نقل محصولات خریداری شده از ایران به کشور مقصد از دیگر برنامه های روز اول نمایشگاه قزاقستان بود.

لازم به ذکر است نمایشگاه جهانی پلاستیک قزاقستان از تاریخ 26 الی 28 ژوئن 2024 منطبق با 6 تا 8 تیر 1403 در محل نمایشگاه بین المللی آتاکانت در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود و شرکت پتروشیمی گام دارای یک حضور فعال در این دوره

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا