مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پیام سید حسن نصرالله برای کنگره شهدای مقاومت

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا به نقل از خبرگزاری تسنیم ، پیام سید حسن نصرالله به اجلاسیه شهدای جبهه مقاومت امروز شنبه توسط آقای عبدالله صفی الدین نماینده دبیرکل حزب الله لبنان قرائت شد. در لبنان، در کنفرانس بین المللی دفاع از شهدا. مسجد و جبهه مقاومت در مسجد رضوی (علیه السلام).

در این پیام آمده است: ما مردم مظلوم این منطقه که مورد هجوم شیطان بزرگ، صهیونیست ها و یاران آنها قرار گرفته ایم، امروز یک فرصت بزرگ الهی برای استقرار جمهوری اسلامی ایران به عنوان مردمی مقدس و مقدس داریم. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با نظام فداکار، رهبری عالی و شجاعت، مرد دانا و نیرومند و پرچمدار دفاع از ملت و مقدسات و کرامت آن در مقابل مستکبران و غاصبان است.

در ادامه این پیام آمده است: امروز ملت‌های مستضعف و جنبش‌های مقاومت در همه عرصه‌ها، پس از خداوند به این پشتوانه قوی وابسته هستند که نه تنها دوست و برادر خود را رها نمی‌کند، بلکه با او معامله نمی‌کند، به او خیانت نمی‌کند و هرگز نخواهد کرد. او را رها کن کمکی به او نمی کند و رهبران ارشد آن جان خود را در این راه فدا می کنند، همان طور که آن رهبر بزرگ شهید سلیمانی و رهبرانی مانند شهید زاهدی، حجازی، الحمدانی، الموسوی، ارلو، حاج رحیمی، و خیلی های دیگر.

این پیام می‌افزاید: در همه عرصه‌ها و کشورهای جبهه مقاومت باید عظمت دستاوردها و پیروزی‌ها را به‌ویژه بعد از پیروزی انقلاب در ایران که در کنار هم متمرکز شد و این پیروزی‌ها در خون به دست آمد، درک کرد. ده ها هزار شهید فرزندان ملت های عزیز در طول زمان و همه دلاوری ها و پیروزی هایی که نهضت مقاومت در همه جبهه ها به دست آورد تا فداکاری های عظیم امروز در نوار غزه و فلسطین با ده ها هزار شهید و مجروح در شرایط. از مهاجرت اجباری، گرسنگی، محاصره و کشتار دسته جمعی که با آن روبرو هستند، جبهه مقاومت در لبنان، عراق و یمن به کمک آنها شتافت، ما باید به خوبی درک کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان با ارسال این پیام گفت: همه این دستاوردها ما را در مسیر پیروزی بزرگ قرار می دهد که آزادی فلسطین از اشغال صهیونیست ها و رهایی کل منطقه از سلطه آمریکا مستلزم ادامه جهاد و تلاش خستگی ناپذیر است زمان بیشتر که توکل به وعده خداوند به مومنان و توکل به توانایی های مردم است.

سید حسن نصرالله در این پیام گفت: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد شهدای خدمت، شهید رئیسی و همرزمان صالحش با توجه به جایگاه مشهد و زمانه که ارزش معنوی فراوانی دارد و این مهم در حال برگزاری است. جمع کثیری از خانواده شهدای مجاهد جبهه مقاومت و بسیاری از کشورهای با هدف و راه مشترک، با عظمت جهاد، آنها را با تقدیم ارزشمندترین چیزی که یک انسان می تواند داشته باشد، گرد هم آورد.

وی در بخشی دیگر از پیام خود می افزاید: هر روز دستاوردها و خون شهدا را پیش روی خود می بینیم و در برابر خون فاتحان بر شمشیرهای زورگویان و مستبدان و متجاوزان ایستاده ایم و این شهدا در کنار هم به پیروزی و شهادت رسیدند. . ما به شهدا و دستاوردهای آنها افتخار می کنیم و به خانواده های شهدا افتخار می کنیم که به خواست خدا به شهادت عزیزان خود می بالند این رفتار جهادی و معنوی انگیزه ای قوی برای بسیاری از مردم بود منبع الهام برای همه حاضران در میدان های جنگ.

من باید بگویم؛ اجلاسیه بین المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت امروز شنبه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مقامات ارشد لشکری ​​کشور در راهروی حرم مطهر رضوی برگزار شد. در مشهد

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا