مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ناگفته های زیادالنخاله از شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ظهر امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و یارانش که در مصلی تهران برگزار شد، گفت: ، که با هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین به تهران آمدیم و جای تاسف دارد… در کنار شما اعلام می کنیم که راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: آمدیم تا یاد و خاطره رئیس جمهور عزیز ایران را گرامی بداریم که نقشی بی بدیل در منطقه داشت و به دستاوردهای بزرگی دست یافت که برخی را می دانیم و برخی را نمی دانیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان موفقیت های بزرگی برای مقاومت و منطقه به دست آوردند و مواضع کشورهای مختلف را به فلسطین نزدیک کردند. این موفقیت برای فلسطین و کل منطقه بود.

نخاله گفت: شهید رئیسی با تمام توان به نام ایران و جمهوری اسلامی ایران در تمامی محافل بین المللی از فلسطین دفاع کرد و این سخنان همچنان معتبر و موثر است. ما همواره حمایت مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران در هجوم الاقصی را به یاد داریم و مواضع رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه شهیدش در حمایت از فلسطین را فراموش نمی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین مناسبت از مردم ایران و مسئولان جمهوری اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل حمایت مستمر از مقاومت فلسطین تشکر می کنم. و ملت. انشاءالله با هم به سوی پیروزی بیت المقدس و فلسطین پیش خواهیم رفت.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا