مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک با طراحی جذاب و سخت‌افزار قدرتمند از راه می‌رسد

تبلیغات بنری



Redmagic به تازگی از طرح های لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرده است که انتظار می رود به زودی از آن رونمایی شود. منابع غیر رسمی نیز جزئیاتی از دستگاه های احتمالی این محصول را فاش کردند.

مشخصات لپ تاپ بازی Redmagic

Redmagic به خاطر گوشی های بازی خود شناخته شده است. اما این بار به سراغ تولید یک لپ تاپ گیمینگ رفت و تصاویری از طراحی خود را در اختیار علاقه مندان قرار داد. محصول مذکور علاوه بر بهره مندی از سخت افزار قدرتمند، ظاهری جذاب و مدرن دارد که می تواند تعادلی بین عملکرد و زیبایی ایجاد کند. از آلیاژ آلومینیوم هواپیما نیز در بدنه آن استفاده شده است که احتمالا وزن سبک تری را در مقایسه با رقبا نوید می دهد.

Red Magic در لپ تاپ گیمینگ خود از صفحه کلید کامل استفاده کرده است که از پلاک نام نیز استفاده می کند. مجموعه خوبی از پورت ها نیز روی بدنه دیده می شود که شامل چندین پورت USB-C و USB-A به همراه یک پورت HDMI و یک پورت شبکه می شود. طبیعتا کارت خوان و جک هدفون نیز بر روی لبه دستگاه تعبیه شده است.

اگرچه هنوز جزئیات رسمی در مورد محصول جدید Red Magic منتشر نشده است; اما گزارش های غیر رسمی مدعی هستند که این لپ تاپ از پردازنده Core i9-14900HX اینتل بهره خواهد برد. کارت گرافیک Nvidia RTX 4070 با 16 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 نیز می تواند عملکرد روان اکثر بازی های با وضوح بالا را تضمین کند.

از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می توان به صفحه نمایش 16 اینچی 2.5K با نسبت تصویر 16:10 اشاره کرد که از 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. چنین پنلی می تواند جزئیات بازی را با وضوح بالا و رنگ های شفاف به تصویر بکشد. همانطور که از یک لپ تاپ گیمینگ انتظار می رود، صفحه کلید این محصول دارای نورپردازی RGB است و در دو رنگ مختلف به فروش می رسد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت نهایی منتشر نشده است و باید تا هفته آینده منتظر بمانیم تا به صورت رسمی ارائه شود.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا