برای اطلاع رسانی شهرآرانیوزسریال «ازازیل» ظاهر نشد و جنجال به پا شد. البته این طراحی خودآگاه پلتفرمی بود که می خواست با این روش تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند، اما واقعیت این است که تبلیغ آثار نمایشی به عنوان بخشی از بازاریابی هنر در زمینه اقتصاد فرهنگی اگرچه امری رایج است و مختصات و ویژگی های اجتماعی و فرهنگی جامعه به گونه ای است که محتوای آگهی با خود مغایرت نداشته باشد.
دانستن اصول ارتباطات و تبلیغات این واقعیت است که الگوهای تبلیغاتی یکسان نیستند.
شاید دیده باشید، بهرنگ علوی بازیگر سینما چند شب پیش در اینستاگرامش استوری منتشر کرد مبنی بر اینکه شیشه ماشینش شکسته و یک عروسک جذاب در ماشین برایش جا گذاشته اند و نشانی هم با عروسک گذاشته شده است. شبانه خبر دیگری منتشر کرد مبنی بر اینکه او و دوستش به آدرس مورد نظر در شمال ایران رفته اند و بعد همان عروسک را در کنار خانه ای ترسناک می بینند و بعد ناپدید می شود و دوستش به دنبال او می گردد. صدای ترسیده
این اتفاق باعث نگرانی بینندگان شد اما بعد از 2 روز مشخص شد که این یک اقدام تبلیغاتی برای جلب توجه به سریال جدید ساخته حسن فتحی بوده است.
عروسک مذکور در مطالب تبلیغاتی سریال عزازل نیز دیده شده است اما اتفاقی که رخ داد با واکنش منفی گسترده مردم روبرو شد.
بهرنگ علوی چند روز پس از این ماجرا سکوت خود را شکست و در مورد عوارض سریال عزازیل توضیحاتی داد که در ادامه مشاهده می کنید.
مطالب مرتبط
با ۵۵۰ میلیون تومان، دنا بخرید | قیمت خودروهای داخلی در مشهد (۲۲ دی ۱۴۰۳)
مستند حاجنادر در مسیر تولید + خلاصه داستان
آغاز تغییرات در هیات فوتبال خراسان رضوی