مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

این ۵ قابلیت جذاب به مرورگر گوگل کروم اضافه شد

تبلیغات بنری



این هفته، تیم توسعه یک به‌روزرسانی بزرگ برای برنامه کروم اعلام کرد که پنج ویژگی جدید را برای بهبود تجربه کلی استفاده از این مرورگر برای کاربران اندروید و iOS اضافه می‌کند.

به طور خلاصه، این ویژگی‌های جدید جستجوی کسب‌وکارها را با Chrome Actions آسان‌تر می‌کند، پیشنهادهای میانبر در نتایج جستجو، نوار آدرس بازطراحی‌شده در تبلت‌ها، کارت‌های ورزشی زنده در Discover و جستجوهای محبوبی که همیشه در Android وجود داشته‌اند اضافه می‌شوند.

Chrome Actions که اکنون در Android در دسترس است و در پاییز به iOS عرضه می‌شود، به کاربران کمک می‌کند در زمان تعامل با مشاغل محلی صرفه‌جویی کنند. به عنوان مثال، هنگام جستجوی یک کسب و کار محلی، دکمه های میانبر برای اطلاعات تماس و مسیرها و همچنین نظرات را مشاهده خواهید کرد.

نوار آدرس جدید در تبلت های iPad و Android که از صفحه نمایش بزرگتر بهره می برد برای کاربران تبلت بسیار مفید خواهد بود. با توجه به توضیحات گوگل، اگر می خواهید به یک وب سایت بازگردید، آدرس آن در هنگام استفاده از نوار آدرس همیشه در زیر منوی کشویی قابل مشاهده خواهد بود که این یک تغییر ارزشمند است.

پیشنهادهای میانبر در Android و iOS اکنون به کروم احساس شخصی‌سازی می‌کند و به کاربران کمک می‌کند بر اساس آنچه معمولاً در جستجوی خود تایپ می‌کنند سریع‌تر به وب‌سایت‌ها برسند. برای مثال، اگر معمولاً «برنامه‌ها» را در Chrome تایپ می‌کنید تا گزینه‌های انتقال محلی را ببینید، Chrome اکنون می‌تواند وب‌سایتی را که به دنبال آن هستید در نتایج خود اولویت‌بندی کند.

کارت امتیازات زنده اکنون در فید Discover در هر صفحه جدید در Android و iOS برای طرفداران ورزش در دسترس است. با استفاده از این ویژگی، تا زمانی که تیمی را دنبال کرده باشید یا در گذشته به آن علاقه نشان داده باشید، به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌های وضعیت بازی‌ها را دریافت خواهید کرد. کاربران می توانند بخش فید Discover را در برنامه Chrome از طریق منوی سه نقطه سفارشی کنند.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا