مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها

تبلیغات بنری

خبرگزاری دانشجویان ایران نوشت: صادق زایان وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای استانداری های کشور گفت: امروز – 16 تیرماه در استانداری های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، شمال غرب آذربایجان، شرق کردستان، همدان، شمال. خراسان رضوی، کوهپایه ها و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود. بارش شدید باران در استان های ساحلی دریای خزر.

وی افزود: روز جمعه (17 تیرماه) در شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید در ساعت 24 پیش بینی می شود. بار.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی ادامه داد: از شنبه تا دوشنبه تراکم ابر در برخی نقاط شمال غرب در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمالی افزایش می یابد. خراسان رضوی. بارش پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

زیان ادامه داد: همچنین طی بعدازظهر طی سه روز آینده در برخی مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان، تراکم ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید افزایش می یابد. لازم به ذکر است طی سه روز آینده شمال شرق و شرق کشور، بخش هایی از مرکز و فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور وزش باد شدید غبارآلود پیش بینی می شود. چند ساعت و در مناطق در معرض. برای طوفان های گرد و غبار

وی افزود: همچنین با توجه به افزایش سرعت باد بر فراز عراق، احتمال تشکیل گرد و خاک و حرکت به سمت غرب کشور دور از انتظار نیست.

زیان ادامه داد: امروز و فردا دریای خزر و از پنجشنبه تا شنبه در دریای عمان و خلیج فارس متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا – 17 تیرماه، در بعدازظهر کمی ابری و طوفانی، افزایش ابر و وزش باد شدید با احتمال ریزش گرد و خاک به حداقل 23 و 36 درجه سانتیگراد خواهد بود و وزش باد شدید احتمال تشکیل گرد و غبار با حداقل و حداکثر دمای 23 و 37 درجه سانتیگراد می باشد.

زایان در پایان گفت: پیش بینی می شود طی فردا و پس فردا اردبیل و شهرکرد با حداقل دمای 9 و 10 درجه سانتیگراد سردترین و گرمترین مرکز استان و اهواز با حداکثر 46 و 47 درجه سانتیگراد باشند. درجه سانتیگراد .

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا