مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

آمادگی مترو برای مراسم اربعین شهدای خدمت

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، رضا محمد نژاد ضمن تسلیت به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید دکتر رئیسی و یارانش گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اقدام به برگزاری مراسمی می کند. مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهدا همزمان. این ناوگان از عصر روز پنجشنبه 16 تیرماه با حداکثر ظرفیت آماده خدمت رسانی به شهروندان و شرکت کنندگان در این رویداد می باشد.

وی با بیان اینکه این مراسم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود، افزود: با توجه به قرار گرفتن ایستگاه های مسجد امام خمینی (رضوان الله علیه) در خط یک و شهید. بهشتی در خطوط 1 و 3 در مجاورت. انتظار می رود بسیاری از شرکت کنندگان از مترو برای رفت و آمد استفاده کنند.

به همین منظور شرکت بهره برداری مترو تهران از حداکثر ظرفیت خود برای خدمت رسانی به شهروندان استفاده خواهد کرد و در این مراسم قطارهای ویژه ای برای تسهیل تردد شهروندان اعزام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: تمامی خطوط هفت گانه مترو تهران به ویژه ایستگاه های شهید بهشتی و مسجد امام خمینی (ره) آماده پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا