مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تیک‌تاک این‌بار با «وی» از اینستاگرام کپی‌برداری می‌کند

تیک‌تاک این‌بار با «وی» از اینستاگرام کپی‌برداری می‌کند

تبلیغات بنری



TikTok توضیح داد که Whee را به عنوان یک برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها فقط با دوستان نزدیک شما طراحی کرده است.

همانطور که توسط پلیس اندروید و بنیانگذار APKMirror، آرتم روساکوفسکی مشاهده شد، TikTok اخیراً یک برنامه جدید اشتراک‌گذاری عکس مشابه اینستاگرام به نام Whee را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش “Pulse of Technology” به نقل از Verge، TikTok به صراحت گفته است که Whee را به عنوان اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها با دوستان نزدیک شما طراحی کرده است. گوگل پلی آن را اینگونه توصیف می کند: “عکس های واقعی بگیرید و به اشتراک بگذارید که فقط دوستان شما می توانند آنها را ببینند تا معتبرترین نسخه خود را ارائه دهید. ما بهترین مکان برای دوستان صمیمی برای به اشتراک گذاشتن لحظات زندگی با یکدیگر هستیم.”

اسکرین شات های منتشر شده برای این برنامه نشان می دهد که این برنامه دارای ویژگی هایی مانند منظره یاب برای عکس ها، لیستی از دوستانی است که می خواهید برای آنها پیام ارسال کنید و فید، و همچنین توضیحاتی در زیر تصاویر که نحوه ارتباط با دوستان را با استفاده از این ویژگی ها توضیح می دهد.

به نظر می رسد که TikTok هنوز در حال آزمایش برنامه جدید است، با Android Police گزارش داده است که نسخه اندروید در حال حاضر در “بیش از ده ها کشور” موجود است، اما ایالات متحده در میان آنها نیست. همچنین نسخه iOS هنوز منتشر نشده است.

این اولین بار نیست که TikTok اپلیکیشنی را منتشر می‌کند که به نظر می‌رسد از اینستاگرام الهام گرفته شده است: در ماه آوریل، این شرکت یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس به نام TikTok Notes منتشر کرد.

/اتنا

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا