مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ترکیه قربانی اشتباه‌های فردی شد

ترکیه قربانی اشتباه‌های فردی شد

تبلیغات بنری



به گزارش ایسنا، به نقل از سایت جهان نیوز، ترکیه پس از پیروزی در اولین بازی یورو مقابل گرجستان، در بازی دوم مقابل پرتغال مرتکب اشتباهات فردی زیادی شد. رونالدو و یارانش از اشتباهات شاگردان وینچنزو مونتلا استفاده کردند.

به گزارش کیکر، مونتلا مسئول این شکست تلخ است. تغییرات او در تیمش جواب نداد و تصمیم او برای قرار دادن آردا گولر و مرت مولدور روی نیمکت در ترکیب اصلی، دو بازیکنی که با دو گل عالی مقابل گرجستان اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده بودند، بسیار عجیب بود. هواداران حاضر در ورزشگاه بارها از گولر خواستند در زمین حضور داشته باشد و این اتفاق تا دقیقه 70 رخ نداد که بازی 3 بر صفر به سود پرتغال تمام شد.


سامت آکایدین مدافع ترکیه ای نیز لحظات تلخی داشت که پاس پشت او با خطای او و دروازه بان به گل به خودی منجر شد. گل به خودی آکیدین عملکرد خوب دفاعی او را مورد تردید قرار داد. از هر چهار مدافع ترکیه ای سه مدافع نیز کارت زرد گرفتند و به دنبال اخراج بودند. عبدالکریم البردکشی پس از خطا روی ژائو کانسلو (دقیقه 25) دومین کارت زرد خود را در این مسابقات دریافت کرد و به دلیل محرومیت بازی چک را از دست داد.



آردا دیر آمد و هاکان آشفته بود



این یک شکست کامل برای ترک ها بود
عملکرد هاکان چالهان اوغلو نیز در این دیدار ناامیدکننده بود. این در شرایطی است که خیلی ها قبل از مسابقه روی درخشش او حساب باز کرده بودند. هافبک اینتر بازیکن اصلی ترکیه است اما نمی تواند تاثیری در این دیدار داشته باشد. او در آخرین بازی مقابل جمهوری چک کار سختی در پیش دارد. اگر او روز چهارشنبه موفق شود حداقل یک تساوی را به ترکیه تحمیل کند، صعود تیمش به دور بعد تضمین می شود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا