مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تهرانی‌ها منتظر رگبار و رعد وبرق باشند

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور امروز (شنبه) اعلام کرد که در شهرهای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و … خراسان شمالی در بعدازظهر و اوایل شب وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک پیش بینی می شود.

شدت بارش امروز در آذربایجان شرقی، شمال غرب آذربایجان، اردبیل، نیمه غربی سواحل دریای خزر و ارتفاعات و کوهپایه های البرز مرکزی واقع در استان های البرز، تهران و سمنان خواهد بود.

روز یکشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در بخش‌هایی از شرق کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی قم و خراسان رضوی بارش پراکنده باران گاهی رگبار و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه در استان های شمال غرب واقع در دامنه های مرکزی و غربی البرز و سواحل دریای خزر بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد در مناطق شمال غرب و غرب و مناطق مرکزی و شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

همچنین طی دو روز آینده با نفوذ جریان شمالی به سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما در فرمانداری های ساحلی دریای خزر رخ می دهد.

طی 5 روز آینده در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی در غرب و شمال غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در برخی مناطق مستعد گرد و غبار و کیفیت پایین هوا.

طی 3 روز آینده دریای عمان و دریای خزر در روزهای شنبه و یکشنبه متلاطم خواهد بود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا