مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

۹ نفر از فوتی‌های حج در مکه دفن می‌شوند

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین آقای عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و عمره در دیدار با اعضای بعثه نظارت و بازرسی مقام معظم رهبری از تلاش های مقام معظم رهبری تلاش و کوشش نیروهای نظارتی و بازرسی وابسته به بعثه مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف.

وی اعلام کرد: باید تلاش کرد تا موضوع نظارت و بازرسی در مجموعه حج و عمره و بعثه مقام معظم رهبری نهادینه شود و برنامه های نهایی در حوزه های مختلف مورد بررسی دقیق قرار گیرد و به حل و فصل عینی آن توجه شود. . پاورپوینت.

سرپرست حجاج ایرانی گزارش های واحد نظارت و بازرسی این ماموریت را امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: چشم انداز این یگان باید مقدم بر عوامل اجرایی باشد و خسارت را از قبل مشخص کند چرا که این گزارش ها باعث ارتقای کیفیت و کارایی زائران می شود. تجارت، نرم افزار و خدمات و در جای خود مفید است.

در بخشی دیگر از این جلسه، نتایج و ارزیابی های به دست آمده در ایام حج 1403 هجری شمسی در جداول آماری مختلف ارائه شد و برخی از حاضران به تشریح مراحل انجام شده در حوزه نظارت و بازرسی پرداختند.

معاونین حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام و المسلمینی در پایان به نیروهای نظارتی و بازرسی این ماموریت توصیه کردند برای ارتباط بین همکاران این یگان از پیام های داخلی طراحی و استفاده کنند و کاستی های احتمالی را در حین انجام وظیفه در نظر بگیرند. دوره کاری ایام تشریق.

در بخشی از این جلسه، مرکز پزشکی حج و حج آخرین آمار فوتی های حج 1403 را تا اول تیرماه اعلام کرد. در این گزارش تاکنون 17 حاجی (یک نفر در مدینه و 16 نفر در مکه) در سرزمین وحی جان باخته اند که از این تعداد 3 نفر زن، بقیه مرد و 8 نفر از اهل سنت ذکر شده اند.

بنابراین گزارش، 9 نفر از اموات (هشت اهل سنت و یک شیعه) در مکه به خاک سپرده می شوند. حداقل سن متوفی 51 سال و حداکثر سن 87 سال می باشد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا