مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

۲۳۰۰ تن چای دبش به فروش رسید

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش املاک و مستغلات با اشاره به اقدامات این سازمان در دولت رئیس جمهور شهید گفت: تمامی مراحل انجام شده است. ، پیشرفت ها و رکوردهایی که طی سه سال گذشته در سایه تعامل نهادهای مختلف به ویژه تعامل قوای مجریه و قضاییه به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال، آقای عبدالمجید مجتهدی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اقدامات این سازمان در دولت تدبیر و امید با بیان اینکه این اموال در سال های گذشته مورد بی توجهی قرار گرفته است، گفت: رئیس جمهور شهید پیشرفت ها و سوابقی که در این سه سال به دست آمد به گفته رئیس جمهور املاک الشهید، در سایه تعامل نهادهای مختلف به ویژه تعامل مقامات اجرایی و قضایی صورت گرفت. پول دارایی نماد تعامل و هماهنگی بین نهادها است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی افزود: با هماهنگی دولت سیزدهم، کالاهای رها شده در انبارهایی که سال ها پیش رها شده بود و تاریخ انقضا آن تمام شده بود معدوم شد و مابقی. از کالاها به چرخه تولید بازگردانده شد.

وی با اشاره به اقداماتی که برای اولین بار در این سازمان انجام شد، گفت: تدوین برنامه تحول محور و تجلیل در جشنواره شهید رجایی، کسب نهمین شرکت سودآور دولتی، کسب مقام اول در اقدامات ممتاز. در و سازمان های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر اقدامات و سوابقی که برای حفظ بیت المال و با تعامل مقامات اجرایی و قضایی واگذار شده است و همه مسئولان اذعان دارند که این اتفاقات قابل توجه بوده و همه این تحولات شایسته است. . برای تلاش های شبانه روزی همکاران در سازمان.

اجتهادی با بیان اینکه کارنامه خلع ید ملکی در دولت سیزدهم فوق العاده است و به تعبیر رئیس قوه قضائیه انقلاب شده است، تصریح کرد: علاوه بر چشم پوشی از موضوعات فوق سپرده گذاری که مربوط به دهه نود معافیت و کالا با رشد 547 درصدی به ارزش 83 هزار میلیارد تومان تکمیل شد. وی ادامه داد: افزایش 1200 درصدی در بازگشت کالا به دست آوردیم یعنی کالا به صاحب اصلی خود برگردانده شد و چرخه تولید دوباره برقرار شد. همچنین رشد ۶۱۰ درصدی فروش کالا و ۱۶۱ درصدی درآمد کالا در این دولت افزایش داشته است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی تصریح کرد: در سال 1402 هجری قمری نسبت به سال 1401 هجری شمسی درصد تخریب منفی 26 درصد بوده اما کالاهای بهداشتی معدوم شده است. با حضور مراجع ذیربط پس از حسابرسی و پایش استانداردها در صورتی که استانداردهای لازم را نداشتند.

اجتهاد همچنین با اشاره به ساماندهی انبارها بیان کرد: نسبت به کل دوره تاسیس سازمان انبارها بیش از 3 بار خرید انجام شد در قفسه ها نیز 1920 درصد رشد داشتیم و 80 هزار متر مربع هم اکنون اضافه شده است. قفسه های انبار.

وی ادامه داد: اولین گام در ساماندهی انبارها در دسترس بودن تجهیزات است و بر همین اساس در دولت سیزدهم انبارها ایمن سازی، مجهز به کپسول آتش نشانی و نظارت تصویری انبارها انجام شد.

راه اندازی سیستم SEAT
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای شفاف سازی و کاهش فساد گفت: ایجاد سامانه سیات از سال 90 بر عهده سازمان بوده اما هیچ کاری انجام نشده است. اتفاق افتاده است، اما در دوره جدید با استخدام پیمانکار جدید، این امر در 22 استانداری فعال است و امیدواریم دستگاه های ردیاب متصل به آن نیز به زودی شناسایی شوند سیستمی برای تسریع در روند تخصیص کالا.

اجتهادی همچنین به اقدامات این سازمان در موضوع مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: طبق قانون وظیفه قانونی در این زمینه نداریم اما در این زمینه کمک های خوبی به کمیته امداد، آموزش و پرورش انجام دادیم. بهزیستی و سازمان حمایت از نهادها و کالاها.» که دارای مجوز استاندارد و بهداشتی هستند، این سازمان ها را برای رفع محرومیت معرفی کردیم که می توان به کمپین دست های خوب برای موسسات تبلیغاتی و طرح نسیم مهربانی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

4 هزار خودرو سفارش داده شد

وی با اشاره به شعار 1403 از سوی مقام معظم رهبری گفت: در اجرای قانون بودجه سال گذشته 4000 دستگاه خودروی سواری و ماشین آلات روسازی راه ها و امسال بر اساس قانون بودجه 1000 دستگاه تخصیص یافت. خودروهای سواری و ماشین آلات صنعتی و معدنی به این موسسه تخصیص داده شد و این ماشین آلات با هماهنگی بین سازمان ها در مزایده عرضه خواهند شد.

276 هزار متر مربع بنام دولت صادر شد

در این نشست خبری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش املاک نیز به املاک در اختیار این سازمان اشاره کرد و افزود: مهمترین این موارد متعلق به املاک الشمیری است. 85 هزار متر مربع در مازندران تمامی این املاک به سازمان املاک واگذار شد و همچنین با املاک سادات خوزستان در مجموع 300 ملک در اختیار سازمان است.

وی با اشاره به اینکه در این سه ماهه 276 هزار متر مربع بنام دولت صادر شده است، گفت: سال گذشته 1200 میلیارد تومان ملک به فروش رسیده که نسبت به 30 سال گذشته 34 درصد رشد داشته است.

اموال شرکت کروش در مزایده عمومی به فروش می رسد و الدجتیهادی ادامه داد: اموال شرکت کروش شامل تلفن همراه و تعدادی خودرو به دستور دستگاه قضایی به این سازمان تحویل داده شد و قرار است به حراج عمومی با اولویت در این به فروش می رسد. تیرماه تا وجوه جمع آوری شده از آن در اختیار شرکت ها قرار گیرد

اقدام این سازمان برای فروش محل دباش مدیرعامل سازمان سلطنت به وضعیت پرونده چای دباش اشاره کرد و گفت: حجم زیادی از این محموله در محدوده خصوصی پیام و 1000 کانتینر در بندر شهید رجایی بوده است. بخشی از ماشین آلات صنعتی نیز به این سازمان ارائه شد که بخشی از آن متروکه و بخشی مربوط به ظن قاچاق است، نام رها شده و بخشی نیز به این سازمان داده شد. تخریب شده و غیر قابل استفاده است و بقیه فروخته می شود.

وی بیان کرد: با اصرار بازپرس سخت ترین آزمایشات استاندارد روی این محموله انجام شد و با مجوز از سازمان ملی استاندارد، غذا و دارو صادر شد که در سه دوره به مزایده عمومی گذاشته شد. استان های البرز و تهران. خوزستان.

اجتهادی با اشاره به اینکه هزاران خودروی متروکه به این سازمان ارائه شد، گفت: این آمار هر روز تغییر می کند و ممکن است این خودروها رها شده یا مشکوک به قاچاق شوند.

رشد 50 درصدی انبار ملکعلی جمشیدی، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نیز در این جلسه با بیان اینکه مجموع انبارهای این سازمان بالغ بر 400 هزار متر مربع است، گفت: در سال 1400 هجری قمری مجموع انبارهای سازمان با افزایش 50 درصدی به 200 هزار متر مربع رسید.

افزایش 841 درصدی فروش علیرضا نورنژاد، عضو هیئت مدیره و معاون حقوقی و املاک و مستغلات نیز در این جلسه اظهار داشت: در این سه ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 841 درصد افزایش فروش داشته ایم.

وی گفت: 88 درصد پرونده ها با تلاش کارشناسان به نفع سازمان حل و فصل شد و 2 هزار و 300 تن چای دابش فروخته شد و حجم بالای چای بیش از نیاز بازار است و این موضوع در حال بررسی است.

وی ادامه داد: حدود 2 هزار و 300 تن چای دباش در حراج تهران فروخته شد. در برخی از استان ها هنوز مجوز سازمان غذا و دارو برای برگزاری مزایده صادر نشده است.

غلامی باقی گفت: مزایده باعث می شود نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی هیچ تبعیضی و رانتی نداشته باشیم ضمن اینکه امکان خرید ضایعات نیز برای تولیدکنندگان فراهم است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا