مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ورزشگاه جدید خرم آباد به VAR تجهیز می‌شود

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در مراسم افتتاحیه استخر و سالن چند منظوره حجاب سنندج گفت: این استخر با مشارکت بخش خصوصی و ماده 27 راه اندازی شد. و امیدوارم بانوان سنندجی بتوانند از ظرفیت این استخر به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: یکی از اهداف سفر ما به اقلیم کردستان افتتاح این پروژه ورزشی بود که به خوبی انجام شد و علاوه بر آن از پروژه ملی 6 هزار نفری استانداری نیز بازدید خواهیم کرد که از این پروژه بازدید خواهیم کرد. انشاالله بتوانیم با تامین پول این پروژه را به مرحله افتتاحیه برسانیم تا مشکل ورزش دوستان سنندج را حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در مجموع سیاست های دولت بر این است که پروژه های نیمه تمام ورزشی را در سریع ترین زمان ممکن به مرحله بهره برداری برساند که خوشبختانه از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید تاکنون یک هزار و 926 پروژه ورزشی اجرا شده است. ، باز و به بهره برداری رسید.

الهاشمی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبات شورای عالی ورزش، وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه های نیمه تمام را در دستور کار قرار داده است تا انشاالله بتوانیم این پروژه ها را تامین کنیم. پروژه ها به مردم

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص برگزاری فصل جدید لیگ فوتبال گفت: تاکنون با معرفی 7 دستگاه VAR کارهای اداری به پایان رسیده است و انشالله لیگ بعدی را با استفاده از فناوری VAR در مصر برگزار خواهیم کرد. فصل جدید.

وی تاکید کرد: ارائه فناوری VAR در هیچ کجای دنیا وظیفه دولت ها نیست و این مسئولیت بر عهده باشگاه هاست، اما چون شرایط مالکیت باشگاه ها این است که ورزشگاه ها متعلق به آنها نباشد، سعی کردیم ورزشگاه هایی را که متعلق به باشگاه ها هستند تامین مالی کنیم. مجموعه ورزشی برای تجهیز آنها.

الهاشمی در ادامه با بیان اینکه تامین مالی 16 تیم لیگ برتری را در اولویت قرار داده ایم، گفت: دولت اقدامات لازم را برای تامین اعتبار و تجهیز ورزشگاه ها انجام داده است که به عنوان مثال ورزشگاه خرم آباد به زودی افتتاح می شود ما یکی از دستگاه های VAR را در آنجا تجهیز خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره تیم فوتبال بانوان اقلیم کردستان نیز گفت: حضور تیمی در قانون اهداف وزارت ورزش و جوانان مشخص نشده است و ما هم واگذار کردیم بیش از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و استانداری موظف به برنامه ریزی و سرمایه گذاری در تیم های منطقه است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا