مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

دستگیری ۸۴ مالخر و بیش از ۱۰۰۰ سارق

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا اکبری معاون مبارزه با سرقت مبارزه با سرقت شهرستان فرجه گفت: پیرو اقدامات اعلام شده برای اجرای طرح مبارزه با سرقت های جزئی، مرحله اول این طرح انجام شد. پایان خرداد ماه سال جاری به مدت سه روز در استانداری ها در سراسر کشور اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سرقت های ساده شامل لوازم یدکی و لوازم یدکی خودرو، پلاک و موتور خودرو، جیب بری و … است، افزود: با تلاش کارآگاهان مبارزه با سرقت و اجرای این طرح منجر به دستگیری یک هزار و 156 نفر و 84 نفر سرقتی شد. کالا و بیش از 2200 قلم کالا کشف شد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرجا تصریح کرد: طبق آمارهای کارشناسی طی 3 ماهه نخست سال، سرقت های ساده نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 19 درصد و حدود 43 درصد کشفیات افزایش داشته است. .

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان بر اینکه برداشتن پلاک و همراه داشتن آن یکی از راه های کمتر مراجعه سارقان بدون پلاک یا خالی به دفاتر ثبت احوال است، خاطرنشان کرد: هرکس اشیای قیمتی، کیف پول و وجه نقد قرار می دهد این کار را انجام ندهد. که تراول چک، مدارک و مدارک لازم برای هویت و مالکیت را پس از پیاده شدن از خودرو در داخل خودرو بگذارید.

سرهنگ اکبری گفت: هنگام استفاده از گوشی کیف خود را نزدیک بدن یا در دست آزاد خود نگه دارید و مطمئن شوید که آن را محکم و محکم نگه دارید.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا