مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

دفتر نتانیاهو: جزئیات حمله خود را به ایران اطلاع نداده بودیم!

تبلیغات بنری

به گزارش یستا پس از اقدام تهاجمی رژیم صهیونیستی بامداد شنبه علیه ایران، برخی منابع رسانه‌ای عبری و آمریکایی مدعی شدند که از طریق کشور ثالث پیام‌هایی بین تهران و تل‌آویو درباره جزئیات حمله رژیم صهیونیستی و اهداف آن در ایران رد و بدل شده است.

در همین راستا، باراک راوید، خبرنگار اسرائیلی پایگاه خبری آمریکایی «اکسیوس» و پایگاه خبری عبری «والا» در گزارشی به نقل از مقامات صهیونیستی و آمریکایی مدعی شد که رژیم صهیونیستی از طریق چندین کشور و کشورهای ثالث به ایران پیام ارسال کرده است. . احزاب.

به گزارش رپید، رژیم صهیونیستی در نامه خود به ایران ضمن ارائه جزئیات این حمله، از ایران خواست که به اقدامات تهاجمی خود پاسخ ندهد.

وی در پایگاه خبری اکسیوس به نقل از چند منبع آگاه مدعی شد: اسرائیل از طریق چند شخص ثالث اهداف خود در حمله به ایران را به اطلاع تهران رساند تا تا حد امکان از تشدید تنش ها جلوگیری کند و از پاسخگویی ایران به اقدامات اسرائیل جلوگیری کند. ” “.

اما چند ساعت پس از ادعای راوید، روزنامه فلسطینی اشغالی “تایمز اسرائیل” به نقل از دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، صحت هرگونه گزارش مبنی بر “تبادل نامه بین ایران و اسرائیل” را تکذیب کرد. «او آنها را دروغ توصیف کرد.

در بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی آمده است: «گزارش منتشر شده در سایت فلا یک دروغ حیرت انگیز است، اسرائیل قبل از حمله به ایران، تاریخ این حمله و اهداف آن را به اطلاع این کشور نداده است یا حتی اندازه آن.”

قرارگاه پدافند هوایی ایران صبح امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علیرغم هشدارهای قبلی مقامات جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌آمیز به سر می‌برد و برخی مراکز نظامی در دو استان تهران به خوزستان و ایلام حمله کرده اند و در حالی که سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور موفق به رهگیری و دفع این اقدام تهاجمی شده است، در برخی نقاط خسارت محدودی وارد شده و ابعاد این حادثه در حال بررسی است.

این حمله منجر به شهادت 4 تن از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی، در ساعات اخیر بسیاری از کشورها از جمله اندونزی، مالدیو، سوئیس، روسیه، بحرین، قطر، عربستان سعودی، ترکیه، عراق، سوریه، لبنان و بسیاری دیگر اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. صهیونیسم آنها این کار را علیه تمامیت ارضی ایران انجام دادند

مقامات ایرانی پیشتر هشدار داده بودند که هرگونه اقدام تهاجمی بیشتر رژیم صهیونیستی و متحدانش در پاسخ به عملیات صادق 2 با پاسخ جدی و مشروع ایران برای دفاع از امنیت ملی این کشور مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

تبلیغات بنری