مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

از هت‌تریک فوتسالیست تا صدرنشینی سرمربی مشهدی

تبلیغات بنری

بوشرا رنجیان برای گزارش یستااین هفته یکی از دیدارهای فولاد هرمزگان و مهرزم در لیگ برتر فوتسال لغو شد اما سه دیدار دیگر برگزار شد.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم پیشرو سایپا تهران به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت و حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. به این ترتیب سایبا 13 امتیازی شد و با حضور فاطمه شریف، مربی تیم مشهد، صدرنشینی خود را قطعی کرد.

پالایش نفت آبادان که در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد به مصاف رایزکو صفادشت رفت و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. تیم العبدانی با این برد 11 امتیازی شد و در تعقیب سایپا است.

اما در تیم نفت آمدیه که فاطمه حسینی تنها ملی پوش فوتسال مشهد حضور دارد، فستیوال گل مقابل میس رفسنجان آغاز شد. نفتی ها در این دیدار با 10 گل به پیروزی رسیدند که فاطمه حسینی سه گل به ثمر رساند و هت تریک کرد. نفت عمیدیه با این پیروزی 9 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت.

مهراعظم با سه شکست و بدون پیروزی در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و در آستانه حذف قرار دارد. مس و ملیحواری که سابقه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را در کارنامه دارند این فصل با نتایج ضعیف در انتهای جدول هفتم و هشتم قرار دارند.

تبلیغات بنری