مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

مقتدی صدر حمله اسرائیل را نشان دهنده سردرگمی و نگرانی شدید تل‌آویو و حامیان آن دانست

تبلیغات بنری

به گزارش یستامقتدی صدر، رهبر جریان صدر در عراق در بیانیه ای اعلام کرد: اگرچه حمله رژیم صهیونیستی به ایران، تهاجم یک کشور مستقل، مستقل و نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم تروریستی اسرائیل و حامیان آن است. ، آمریکا که حقیرتر و کوچکتر از آن است محکوم است.

مقتدی صدر گفت: پاسخ اسرائیل ضعیف بود و نشان دهنده میزان سردرگمی و تشویش شدید رژیم و حامیان آن به دلیل استواری مواضع ایران و شجاعت جناح های مقاومت در فلسطین و لبنان به رهبری شهید سید است. حسن نصرالله، وزیر عراق. ژنرال حزب الله لبنان و شهید یحیی سنوار رهبر حماس.

مقتدی صدر گفت: ثابت شده است که این رژیم و اراذل و اوباشش از تار عنکبوت ضعیفتر و در ضعف بی سابقه ای هستند. از این رو ما از کشورهای عربی و اسلامی و همه دوستداران انسانیت و صلح می خواهیم به گروه های استکبار جهانی فشار بیاورند تا از کشتار کودکان و غیرنظامیان و حمله به کشورهای مستقل، نیروهای یونیفل، بیمارستان ها، خبرنگاران و غیره دست بردارند. همچنین همه باید اسرائیل را تحریم کنند، سفارت های آن را ببندند، برخورد با آن را جنایت بدانند، و دستور بازداشت بنیامین نتانیاهو را برای جلوگیری از تهدید جنگ جهانی اجرا کنند.

وی تاکید کرد: امیدواریم همه کشورهای عربی و اسلامی مانند عربستان سعودی حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کنند.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود به منطقه بامداد شنبه قصد داشت پایگاه های نظامی در استان تهران را هدف قرار دهد که ناکام ماند.

در بیانیه قرارگاه پدافند هوایی ایران آمده است: علیرغم هشدارهای قبلی مقامات جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی صبح امروز دست به اقدامی پرتنش زد و به برخی مراکز نظامی در تهران حمله شد استان های خوزستان و ایلام مورد حمله قرار گرفتند و سامانه یکپارچه هوایی کشور موفق شد این اقدام تهاجمی را رهگیری و پاسخ دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

تبلیغات بنری