مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

جزئیات ساخت فیلم ایناریتو با بازی تام کروز در بریتانیا

تبلیغات بنری

به گزارش شهران نیوز; فیلم جدید الخاندرو گونزالس ایناریتو با بازی تام کروز احتمالاً اوایل ماه آینده فیلمبرداری خود را در بریتانیا آغاز خواهد کرد.

این پروژه که هنوز عنوان آن مشخص نشده است، اولین فیلم انگلیسی زبان ایناریتو پس از بازگشت از گور است. او علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد و بر اساس فیلمنامه ای که در سال 2023 نوشته بود، با نیکولا جیاکوبون و الکساندر دینلاریس، نویسندگان «مرد پرنده» در حال ساخت فیلم خود است.

در حالی که هیچ خبری در مورد این فیلم منتشر نشده است، گفته می شود ساندرا هولر، جان گودمن، مایکل استالبرگ، جسی پلمونز و سوفی وایلد از دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

این اولین فیلم کروز از زمان امضای قرارداد با برادران وارنر است. کشف در ژانویه آخرین پروژه او با این استودیو «لبه فردا» یک دهه پیش بود.

کروز در سال 2023 در «ماموریت: غیرممکن – فال اوت» و «تاپ گان: ماوریک» دیده شد و هشتمین فیلم «ماموریت: غیرممکن» فیلم بعدی او با پارامونت خواهد بود. او همچنین در یک فیلم اکشن به کارگردانی داگ لیمان برای یونیورسال بازی می کند که او را به اولین غیرنظامی تبدیل می کند که ایستگاه فضایی بین المللی را ترک می کند.

ایناریتو برای کارگردانی “مرد باد” در سال 2015 و “بازگشت از گور” در سال 2016 جوایز اسکار را پشت سر هم برد. او سپس در سال 2017 یک فیلم کوتاه واقعیت مجازی درباره مهاجرانی که از مرزهای بین ایالتی عبور می کنند، تهیه کرد. مکزیک با همراهی یک گرگ. این پروژه در سال 2017 در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و در سال 2018 جایزه ویژه اسکار را برای دستاورد در زمینه مجازی دریافت کرد. در سال 2022، فیلم بعدی او که او نویسندگی، تدوین، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشت، باردو: تواریخ دروغین یک مشت حقیقت، نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری شد.
منبع: مهر

تبلیغات بنری