مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و دورتموند | دوئل دوباره فینالیست‌های سابق

تبلیغات بنری

به گزارش شهرران نیوز؛ زنبورهای فوتبال آلمان در شرایطی از ساعت 22:30 به مصاف رئال مادرید می روند که تا به اینجا در قالب جدید لیگ قهرمانان اروپا عملکرد تحسین برانگیزی داشته اند و تا کنون در صدر جدول 36 تیمی این رقابت ها قرار دارند. با این حال بردهای پرگل آنها در دو بازی اخیر مقابل کلوب بروژ و سلتیک به هیچ وجه کیفیت این تیم را در این فصل مشخص نخواهد کرد و آزمون بزرگ آنها حالا در خانه مادرید خواهد بود.

در آن سوی زمین، شاگردان کارلو آنچلوتی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، رقابت های خود در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی مقابل اشتوتگارت آغاز کردند، اما شکست مقابل لیل در هفته دوم اکنون آنها را در رده هفدهم جدول قرار داده و رئال مادرید در رده دوم قرار دارد. به دنبال جبران امتیازات از دست رفته، آنها نیاز به پیروزی در خانه مقابل حریف سرسخت آلمان دارند.

آنچلوتی مشکلات دفاعی دارد

هواداران رئال مادرید همیشه به داشتن ترکیبی پر از بازیکن عادت کرده اند و در فصول اخیر، حتی بازیکنان تعویضی نیز این پتانسیل را داشته اند که در ترکیب هر تیم اروپایی حضوری ثابت داشته باشند. با این حال در این فصل بحران مصدومیت آنها را آزار داده و کار آنچلوتی برای رسیدن به ترکیب ایده آل کمی سخت بوده است. البته برای جدال با دورتموند با توجه به ریکاوری ادواردو کاماوینگا و اورلین زوامینی، کارلیتو ضعف خاصی در خط میانی خود احساس نمی کند و گزینه های خوبی برای انتخاب ترکیب خط میانی دارد.

مشکل اصلی رئال مادرید خط دفاعی است. پس از مصدومیت وحشتناک دنی کارواخال و پایان فصل برای او، لوکاس وازکز جایگزین این مدافع کهنه کار شد. او در درجه اول یک بازیکن تهاجمی است و قدرت دفاعی زیادی ندارد. این مشکل ممکن است آنچلوتی را وادار کند که ادر میلیتائو را به جناح راست منتقل کند و چوآمینی را به عنوان شریک قرار دهد. این نقل و انتقالات قطعا مورد نظر کادر فنی رئال مادرید نیست و تحمیل خواهد شد. به جز کارواخال، داوید آلابا و براهیم دیاز سایر مصدومان گلکسی هستند و در این دیدار حضور نخواهند داشت. حال باید دید آیا رئال مادرید با توجه به دیدار مقابل هواداران و حمایت آنها از پس این مشکلات در برابر دورتموند برمی آید یا شاهد دومین ناکامی آنها در لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود.

رویای دورتموند در سانتیاگو برنابئو

فصل گذشته حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای زنبورهای فوتبال آلمان رویایی بود و توانستند به فینال راه پیدا کنند اما در آخرین گام رئال کام آنها را تلخ کرد و حالا دورتموند انگیزه زیادی برای حرکت رو به جلو دارد. به انتقام آن شکست. طبیعتا دورتموند نیز مانند رئال مادرید با چالش مصدومیت ستاره های اصلی خود مواجه است و نوری شاهین مربی این تیم که کریم آدیمی ستاره اصلی اش شاید به دلیل مصدومیت جزئی نتواند با رئال مادرید مبارزه کند. دورتموند در این فصل لیگ آلمان مانند چند فصل گذشته شاهد سفری پرتلاطم است و هم اکنون با 13 امتیاز از 7 مسابقه در رده هفتم قرار دارد و 4 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

دورتموند نوری شاهین بدون شک غافلگیرکننده ترین تیم اروپا در این فصل است. آنها در شب بد خود با نتیجه 5-1 مغلوب اشتوتگارت شدند، اما در شب خوب خود با پیروزی 4-2 مقابل بوخوم با دو گل شکست خوردند. برخلاف بوندسلیگا، زنبورها در اروپا چشمگیر بوده اند و در دو بازی مقابل کلوب بروژ بلژیک و سلتیک اسکاتلند 10 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده اند. نقطه قوت تیم نوری شاهین در خط حمله آن است که با جیمی گیتنز، مالین، آدیمی و جیراسی تنوع خوبی دارد و می تواند از راه های مختلف به دروازه حریف برسد.

با توجه به اینکه رئال مادرید در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد، مطمئنا با حمایت هوادارانش در برنابئو به دنبال یک بازی هجومی و زدن هر چه سریعتر گل پیروزی است. این شرایطی است که برای تیم آلمانی رضایت بخش به نظر می رسد چرا که آنها تجربه زیادی در اجرای ضدحملات سریع با جناح های سریع خود دارند و خط دفاعی رئال مادرید نشان داده که هنوز به قدرت لازم نرسیده و دقیقا در ضدحملات ضعف نشان می دهد. رقبا. اگر دورتموند بتواند در ابتدای بازی مقابل رئال مادرید دروازه خود را بسته نگه دارد، احتمالا شانس زیادی برای پیروزی و انتقام در فینال سال گذشته دارد، اما اگر مادریدی بتواند در نیمه اول دروازه حریف را باز کند، ممکن است با شکست بزرگی روبرو شود. . شاگرد نوری شاهین باشید.

تبلیغات بنری