مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

سپاهانی‌ها پس از قهرمانی چه گفتند؟

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از تیم های فوتبال مهر، سپاهان و مس رفسنجان امروز پنجشنبه 10 خردادماه در فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

فرشاد احمد زاده در پایان این دیدار گفت: خدا را شکر که توانستیم این مسابقات را به دست هواداران برسانیم و دل آنها را شاد کنیم. در طول فصل می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اتفاقات زیادی افتاد که باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم.

وی در خصوص ماندن یا رفتن از سپاهان گفت: در حال حاضر می خواهم از مسابقات لذت ببرم!

ردا فتحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان این دیدار گفت: این قهرمانی را به هواداران و کارگران فولاد مبارکه تقدیم می کنیم و این قهرمانی را به تمامی اعضای مدیریت باشگاه تبریک می گوییم. هواداران زیادی با اتوبوس، ماشین شخصی و حتی موتورسیکلت وارد تهران شدند و از آنها تشکر می کنم.

محمدجواد حسین نژاد هافبک سپاهان خاطرنشان کرد: هواداران نباید آسیب ببینند چون در زمین حضور داشتند و حقشان بیش از اینهاست. مهم این است که تیم نجات پیدا کند و خدا را شکر بردیم. مشخص نیست در سپاهان می مانم یا می روم و همه امور را به مدیر برنامه هایم سپردم.

امید نوراکین در پایان این دیدار گفت: هر سال مستحق قهرمانی بودیم و امسال هم توانستیم لطف را به زحمات هواداران برگردانیم و برای اصفهانی ها بسیار خوشحالم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. . روند این مسابقات ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این باید برنامه ریزی شود تا بتوانیم در مسابقات مقدماتی لیگ نخبگان آسیا نتیجه بگیریم. از شرایط ورزشگاه آزادی راضی بودیم و VAR به جذابیت بازی کمک کرد. یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و با این باشگاه ادامه خواهم داد.

محمد کریمی کاپیتان سپاهان گفت: خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گلزنی کنیم.

چند موقعیت دیگر هم برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه گل نخوردیم. یک سری مشکلات پیش آمد و نتوانستیم عنوان قهرمانی را در لیگ کسب کنیم و خدا را شکر توانستیم در جام حذفی عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا