مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

یادگار امام(ره): شهادت حماسی یحیی سنوار، صفحه‌ای جدید در تاریخ مبارزات ملت فلسطین گشود

تبلیغات بنری

به گزارش یستا سید حسن خمینی در پیامی به مناسبت شهادت یحیی السنوار تاکید کرد: یحیی السنوار به شهادت رسید و به دیگر رهبران مقاومت پیوست اما آرمان او و مجاهدت کم نظیرش در لالایی مادران کودکان فلسطینی. در اشعار شاعران، در داستان های نویسندگان، در نقاشی های هنرمندان و تصاویر رسانه ای آنها جاودانه و تکراری می ماند. شکی نیست که اشغال پایان خواهد یافت و اشغالگران به پایان خط خواهند رسید؛ زیرا آنها چیزی جز جنایت، تروریسم و ​​وحشیگری به مردم نمی فروشند.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به شرح زیر است:

حماسه شهادت مجاهد خستگی ناپذیر یحیی السنوار صفحه جدیدی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین گشود که دنیایی از عشق برای مقاومت در برابر بی عدالتی را در دل همه آزادی خواهان جهان برانگیخت.

مسیر مبارزه شهید سینوار نشان دهنده خطی پررنگ از تلاش خستگی ناپذیر در مسیر مبارزه با بی عدالتی دشمن متجاوز است که آمیخته با هوش سرشار و قدرت رهبری قوی بود. سینوار در دوران اشغال، طعم تلخ آوارگی را چشید، سالها در زندانهای رژیم صهیونیستی به فکر و مطالعه و نوشتن پرداخت. رفتار، رنج و تصمیمات او را باید از این دریچه دید و قضاوت کرد. سینوار نه تنها یک نظامی بود، بلکه یک سیاستمدار و استراتژیست بود، اما در برنامه های شهرک سازی به خوبی آگاه نبود. شهادت عاطفی او در بحبوحه نبرد و جنگیدن در خط مقدم تا آخرین نفس، به تنهایی به تصویری شگفت انگیز در برابر چشمان همه دست اندرکاران راه مقاومت و مبارزه با اشغالگران وابسته به نیروهای مادی تبدیل شد. جهانی که برای همیشه در حافظه جمعی مردم باقی خواهد ماند

این شهید بزرگوار علاوه بر همه فضائل و صفات، از محبان علی (علیه السلام) و حسین (علیه السلام) و پیرو مکتب آنها بود و امروز نماد وحدت همگان شده است. مسلمانان، شیعیان و سنی ها. در مبارزه با استکبار آمریکا و صهیونیسم

یحیی السنوار به شهادت رسید و به دیگر رهبران مقاومت پیوست، اما آرمان و مجاهدت بی نظیرش جاودانه خواهد ماند و در لالایی مادران کودکان فلسطینی، در اشعار شاعران، در داستان های نویسندگان، در نقاشی ها تکرار می شود. هنرمندان فلسطینی هنرمندان و تصاویر رسانه ای شکی نیست که اشغال پایان خواهد یافت و اشغالگران به پایان خط خواهند رسید؛ زیرا آنها چیزی جز جنایت، تروریسم و ​​وحشیگری به مردم نمی فروشند.

همانطور که این شهادت بزرگ را به مجاهدان عزیز جنبش حماس و ملت فلسطین تبریک و تسلیت می گویم، معتقدم راه شهید سنوار قوی تر از گذشته ادامه خواهد داشت. پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است.»

منبع: یستا

تبلیغات بنری