مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

کیانی: شهرداری مشهد وظیفه‌ای بابت تیم‌‌داری در ورزش قهرمانی ندارد

تبلیغات بنری

به گزارش یستاجاوید کیانی در نشست خبری معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد اظهار داشت: یکی از مصادیق که می تواند فضای صمیمی و شادی بین خانواده ها ایجاد کند مسائل مربوط به ورزش در ابعاد مختلف است.

وی افزود: مسابقات جام رمضان که در ابتدای امسال برگزار کردیم در کشور بی نظیر بود. در نظر داریم این جام در ماه رمضان سال آینده با شور و نشاط بیشتری نسبت به ماه رمضان سال گذشته برگزار شود. در جام رمضان سال گذشته ورزشکاران در 19 رشته ورزشی و در رده های مردان، بانوان و توانمند در سالن های مدیریت شهرستان به رقابت پرداختند. اعضای شورای شهر مشهد نیز از برگزاری چنین رویدادهایی در مشهد حمایت می کنند.

کیانی گفت: بدون شک حمایت های شهردار مشهد باعث شد تا بتوانیم این مسابقات بزرگ را در ابعاد مختلف برگزار کنیم. در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در شهرستان هستیم و خود را برای برگزاری برنامه های گسترده در آستانه روزهای پایانی سال آماده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ها و طرح های خوبی در شهرستان داریم که از جمله می توان به طرح «پنجشنبه بریم کوه»، طرح دوچرخه سواری و پیاده روی خانوادگی و رویداد پهلوانک اشاره کرد که با استقبال مردم و خانواده ها مواجه شد. امیدوارم بتوانیم روز به روز نمایش هایی از این دست را در صحنه اضافه کنیم. هفته آینده شاهد برگزاری بزرگترین جشنواره ورزشی با حضور 52 تیم ورزشی در پارک ملت مشهد خواهیم بود.

کیانی گفت: قدمت تجهیزات ورزشی پارک های مشهد بین 10 تا 15 سال است و شهردار مشهد اصرار دارد تا تجهیزات سالن های ورزشی در پارک های شهر تا پایان دوره مدیریت شهری به روز شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به دیگر اقدامات سازمان سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد افزود: در این دوره از مدیریت شهری 49 مجموعه ورزشی ساخته ایم. اولین زمین فوتبال استاندارد مشهد را در بوستان بهار با هزینه ۱۱ میلیارد تومان ساختیم و تعداد زمین های چمن فعال مشهد را به ۴ زمین رساندیم.

کیانی گفت: قرارگاه شهدای مشهد در الهیه در این مدت با تایید شهردار مشهد تکمیل می شود. سعی می کنیم تا سحر این گروه را افتتاح کنیم. با افتتاح این مجموعه دو زمین چمن فعال به چمن های مشهد اضافه می شود.

وی در خصوص سیاست شهرداری مشهد در ورود به عرصه ورزش قهرمانی تصریح کرد: سیاست شورای شهر و مدیریت شهری حمایت از ورزش قهرمانی است اما جزو وظایف اصلی مدیریت شهری نیست. شورای شهر به شهرداری مشهد اجازه ورود به عرصه مسابقات ورزشی و ایفای نقش حمایتی را داد.

کیانی افزود: مسلم است که متولی ورزش قهرمانی دستگاه و سازمان دیگری است و نباید انتظار داشته باشیم که شهرداری مشهد در این مسائل دخالت جدی کند. ورود شهرداری مشهد به این عرصه به منزله تفویض وظایف شهرداری به سایر نهادها است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به عنوان شهروند دوست داریم یک تیم فوتبال خوب در مشهد داشته باشیم. این موضوع مورد تاکید اعضای شورای شهر نیز بوده است اما شهرداری مشهد نمی تواند تیم داشته باشد. مدیریت تیم بر عهده شهرداری ها نیست.

تبلیغات بنری