مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

فرمانده نیروی دریایی ارتش: جنگ فلسطین، نبرد باورهاست| حمایت از محور مقاومت ادامه خواهد داشت

تبلیغات بنری

به گزارش یستا وی در مراسم اختتامیه نهمین اجلاس بین المللی مجاهدین در تبعید و اولین نشست بین المللی سازمان های مردم نهاد حامی فلسطین و مقاومت که عصر امروز (پنجشنبه 5 مهرماه) در تالار بیت المقدس حرم مطهر برگزار شد، گفت: حرم رضوی: قوانین نظامی و رسمی جنگ، رویارویی میدانی با رزمندگان و نیروهای مسلح کشورهاست که سرنوشت جنگ را از طریق بمباران هوایی کشوری که اساساً تعیین کننده نسل کشی زنان و کودکان بی دفاع است داشتن نیروی هوایی فعال در همه پایگاه های نظامی مزیت محسوب نمی شود.
وی افزود: آنچه در غزه مظلوم و آنچه امروز در ضاحیه و بیروت در حال رخ دادن است، به گفته همه کارشناسان نظامی و تحلیلگران جنگ، نشانه آشکاری از ضعف و ترس سران رژیم صهیونیستی است که به واردات وارداتی وابسته هستند. برای تخریب خانه های مردم از سلاح هایی مانند بمب و سنگ شکن استفاده می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: به سران بی شرم و ترسو رژیم صهیونیستی می گوییم شادی کفتارها بر جنازه شیرهای فلسطینی و لبنانی نمی ماند و هر مرد رزمنده ای که به زمین می افتد، عضوی از اعضای این رژیم است. مقاومت در جبهه، شعله نهضت در دل مبارزانش می سوزد و هزاران جوان مجاهد دیگر مجاهدان را مصمم به ادامه خون شهید و مبارزه با اسرائیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: مشت های گره کرده که امروز در سراسر جهان در حمایت از فلسطین و نبرد با رژیم صهیونیستی فریاد می زنند، حاصل هزاران بمبی است که بر سر مردم بی دفاع غزه اصابت کرد. این چیزها به جایی نمی رسد. خودشان می دانند که در جنگ جولای یا طوفان الاقصی یا وعد الصادق 1 و 2 وقتی با یک حرکت نظامی مواجه شدند با همه حمایت ها به زانو در آمدند و به زودی جای امنی نخواهد بود. برای آنها در این جاده ترک کرد.

دریادار ایرانی تصریح کرد: این جنگ نبرد اعتقادی است از یک سو ترسوهایی هستند که از ترس موشک از سرزمین های اشغالی فرار می کنند و از سوی دیگر مردان و زنان مجاهدی که امروز هم آنجا هستند. هزاران مشکل لاینحل سیاسی، امنیتی و اقتصادی را بر دشمن تحمیل کرد.

وی تاکید کرد: در این گونه جنگ ها چیزی جز ایمان به پیروزی ختم نمی شود و بر این اساس از ترویج اندیشه مقاومت در برابر دشمن بشریت و وحدت و حمایت همه جانبه از مقاومت دست نخواهیم کشید.

تبلیغات بنری