مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

قالیباف ژنو را به مقصد تهران ترک کرد

تبلیغات بنری

به گزارش یستامحمدباقر قالیباف که دقایقی پیش و عصر امروز (سه شنبه) برای شرکت در صد و چهل و نهمین مجمع بین المللی اتحادیه بین المجالس با شعار «استفاده از علم، فناوری و نوآوری برای آینده ای آرام تر و پایدارتر» به ژنو سوئیس سفر کرد. ) (24 اکتبر) فرودگاه بین المللی ژنو را به مقصد تهران ترک کرد.

قالیباف در این سفر در یکصد و چهل و نهمین مجمع بین‌المللی اتحادیه بین‌المللی شوراها و اتحادیه شوراهای اسلامی (PUIC) با روسای شوراهای ملی امارات، الجزایر و جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد. جمهوری عربی مصر آنها همچنین با آذربایجان، عراق، ترکیه، زیمبابوه و رئیس دوره ای فدراسیون بین شوراها دیدار و گفتگو کردند.

رئیس قوه مقننه در خصوص موضوع اصلی این نشست که در مورد استفاده از هوش مصنوعی بود، موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان را محور سخنان و جلسات خود قرار داد و از مجالس کشورهای کنونی خواست در برابر جنایات این رژیم تدابیری اتخاذ کنند و راه امنی را برای ارسال کمک های بشردوستانه به مناطق جنگ زده باز کنند.

باید گفت؛ قالیباف قبل از آمدن به ژنو سفری یک روزه به بیروت داشت و از نزدیک از مناطق جنگ زده دیدن کرد و پس از جلسات متعدد با مقامات لبنانی، سرانجام برای انتقال پیام جنگ به ژنو رفت. قربانیان و پناهندگان، در این نشست بین المللی، به جهان اطلاع دهید.

منبع: یستا

تبلیغات بنری