مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از جلسه دیدار مردمی فرماندار مشهد

تبلیغات بنری

به گزارش یستاغلامحسین مظفری با حضور سرزده در برنامه پاسخگویی به مطالبات شهروندان تحت عنوان «اجلاس مردمی دوشنبه» برای استانداری مشهد مقدس حضور یافت.

محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس در حاشیه این بازدید گفت: برنامه امروز یکصد و پانزدهمین جلسه مردمی است که روز دوشنبه برگزار می شود. شهروندان اقشار مختلف جامعه در مدت حضور خود در فرمانداری به صورت چهره به چهره با فرماندار، معاونین وی و نمایندگان نهادهای حمایتی صحبت می کنند تا پس از بررسی مطالبات آنان تسهیل و رفع شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی مطالبات مردم در سامانه ثبت می شود، تاکید کرد: آدرس مطالبات شهروندان پس از مراجعه به فرمانداری در سامانه طراحی شده ویژه این برنامه ثبت و بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود. گزارش نهایی این برنامه پس از پاسخگویی هر هفته دوشنبه منتشر و به اطلاع مردم محترم خواهد رسید.

لازم به ذکر است استاندار خراسان رضوی در این بازدید عمیق با نمایندگان دستگاه های اجرایی، نهادهای حمایتی و معاونین فرمانداری مشهد گفت و گو کرد و در جریان درخواست های شهروندان قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این برنامه به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات این عزیزان به استاندار مشهد صادر کرد.

تبلیغات بنری