مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

شلیک بیش از ۱۰۰ راکت حزب الله به چهار پایگاه اسرائیلی (۲۲ مهر ۱۴۰۳)

تبلیغات بنری

به گزارش یستاجنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای از حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین کریات شمعنا واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از کشور باثبات فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت قهرمانانه و نجیبانه آن و نیز دفاع از لبنان و ملت آن، بعدازظهر امروز یکشنبه شهرک کریات شمونه را هدف قرار دادند.

این جنبش در بیانیه دیگری اعلام کرد: پایگاه «تسوریت» واقع در شهرک صهیونیستی کارمل در شمال فلسطین اشغالی، بعدازظهر یکشنبه مورد حمله موشکی شدید رزمندگان مقاومت اسلامی قرار گرفت.

حزب الله همچنین با صدور بیانیه دیگری از حمله موشکی بعدازظهر امروز یکشنبه به محل استقرار خودروها و نیروهای دشمن صهیونیستی در پادگان «زرائت» خبر داد.

این جنبش در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز یکشنبه پایگاه نظامی «حبوشیت» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان نیز امروز اعلام کرد که ساعت نه و نیم صبح امروز به پایگاه نظامی «طیرات الکرمل» در جنوب حیفا حمله موشکی کرد.

در همین راستا رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در «زرائت»، «شتوله» و «شمیره» در غرب جلیل و «میسکاو ام» در اسبا در جلیل خبر دادند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز یکشنبه حدود 115 موشک و گلوله از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی در تازه ترین آمار خود اذعان کردند که 25 افسر و نظامی این رژیم در نبردهای مرزی روز یکشنبه با حزب الله زخمی شدند.

حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان از دوم مهرماه 1402 آغاز شد و تا این لحظه ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشت.

حزب الله لبنان در واکنش به هدف قرار دادن غیرنظامیان در این کشور از نخستین دقایق درگیری، چندین عملیات علیه سایت های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار خود قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که از 8 اکتبر (16 مهر 1402) تا روز جمعه در حملات رژیم صهیونیستی 2255 نفر شهید و 10524 نفر زخمی شدند.

منبع: یستا

تبلیغات بنری