مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ببینید: طراحی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد

ببینید: طراحی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد

تبلیغات بنری



اگر هنوز امیدوار هستید که طراحی Samsung Galaxy Z Fold 6 دارای صفحه نمایش بسیار بزرگتری باشد، تصویری که به تازگی از قاب این گوشی به بیرون درز کرده است شما را ناامید خواهد کرد.

سازنده قاب آمریکایی Thinborne تصویر زیر را با هشتگ #fold6 در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته است که قاب گوشی تاشوی آینده را نشان می‌دهد.

این تصویر کم و بیش ثابت می کند که سامسونگ هیچ تغییر عمده ای در اندازه صفحه نمایش این کاور گوشی ایجاد نکرده است. با این حال، صفحه نمایش پوششی به دلیل نسبت ابعاد متفاوت، کمی عریض تر خواهد بود، اما اندازه صفحه نمایش موجود تقریباً بدون تغییر باقی می ماند.

صفحه نمایش 7.6 اینچی تاشو Z Fold 6 هم اندازه خواهد بود و نسبت ابعاد متفاوت آن را کوتاه تر و عریض تر می کند.

علاوه بر نمایشگرهای عریض تر، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 نیز با وجود گوشه های تیز ظاهری زاویه دارتر خواهد داشت. همچنین احتمالاً 15 گرم سبک تر خواهد بود و فریم تیتانیومی خواهد داشت.

گلکسی زد فولد 6 از هر نظر به طرز ناامیدکننده ای آشنا خواهد بود. این گوشی بهبودهای معمول سالانه مانند تراشه اسنپدراگون و نرم افزارهای جدیدتر را دریافت می کند، اما همه چیز از مشخصات دوربین گرفته تا ظرفیت باتری بدون تغییر باقی می ماند.

تصاویر ماکتی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 نیز اخیرا فاش شده است که تا حدودی طراحی این دو گوشی را به ما نشان می دهد.

سامسونگ همچنین در حال توسعه یک مدل Galaxy Z Fold 6 Ultra است که ممکن است مشخصات بهتری نسبت به Z Fold 6 معمولی داشته باشد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که مدل Ultra در انحصار کره باشد. همچنین، با توجه به اینکه مدل استاندارد Z Fold 6 احتمالاً با قیمت 100 دلاری همراه خواهد بود، انتظار می‌رود مدل Ultra فوق‌العاده گران باشد.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا