مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برگزار شد

تبلیغات بنری



به گزارش یستا; حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی روز چهارشنبه در نهمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت شهادت سید حسن نصرالله، عملیات وعده صادق گفت: و «فرمان» منطقه ای که در سالن کنفرانس صدا و سیما برگزار شد، گفت: در آخرین نماز جمعه تهران در شرایط خاص و قبل از آن، موشک های ما در اسرائیل سقوط کرد و دیدیم که بیش از هشتاد موشک. تن ها بمب برای کشتن یک نفر با همه خطرات ریخته شد، اما مردم آمدند و رهبر شجاع و باهوش خود را شناختند. کسانی هستند که نمی دانند و ما باید عظمت مقاومت و انقلاب و پستی دشمن و زبان او را برایشان توضیح دهیم. دشمن خانه او خانه عنکبوت است.

وی به خاطره ی طوفان الاقصی اشاره کرد و ادامه داد: عظمتی که حماس ایجاد کرد، چهره دشمن را به زمین زدند و او را به این شکل ذلیل کردند و ناجوانمردی آنها را دیدیم. شهر کوچکی مانند غزه را به مدت 70 سال محاصره کنید و به آنها اجازه کمک نگیرید و تا دندان مسلح باشید، اما یک سال تمام در برابر آنها ناتوان بمانید.

موسوی گفت: وقتی خودشان حقایقی را می گویند، می بینیم که اسراییل به چه وضعیت اسفباری رسیده است و مردم نباید از ترور یک رهبر بزرگ ناامید شوند و همه امیدواریم که آینده از آن ما باشد. کدام کشور با پرتاب بمب و موشک پیروز شد؟ آمریکا که به کشورهای منطقه حمله کرد کجا پیروز شد؟ دیدیم که صدام چطور به ایران حمله کرد و همه نیروهای نظامی پشت سر او بودند اما آیا اثری از او هست؟ این قطعاً سرنوشت اسرائیل خواهد بود.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: اگر یک آزاده این جنایات اسرائیل را در منطقه ببیند بر ضد آنها قیام می کند اما تبلیغات در دست آنهاست و این مجازات ها و جنایات به خوبی به گوش مردم نمی رسد. مردم

وی ادامه داد: در قلب آمریکا و اروپا که صهیونیست ها پایگاه دارند، علیه آنها شعار می دهند و دلشان به نظام جمهوری مقدس اسلامی و مردم غزه و لبنان متعهد است. بنابراین وظیفه ما سنگین است. عظمت مقاومت و شور و نشاط را باید به جوانان بگوییم.

موسوی افزود: آیا با شهادت نمادهای انقلاب اسلامی، نظام آسیب دید؟ نه، اما خون این شهدا درخت انقلاب را مقاوم تر کرد و این در مورد رهبر حزب الله نیز صدق می کند. البته ضایعه بزرگی است و چهره های زیادی شهید شده اند، اما نباید ناامید و نگران بود که سرنوشت این مقاومت چه خواهد شد. در میان شیعیان جای ناامیدی نیست و انشاءالله پیروز خواهیم بود.

وی یکی از ویژگی های شخصیتی سید حسن نصرالله را بیزاری وی دانست و گفت: باید مراقب باشیم و فریب ترفندهای آنان را نخوریم که برخی می خواهند دشمن را تطهیر کنند تا جوانان ما اهداف دشمن را نشناسند. مسلمان کسی است که دلش به جهان اسلام دلبسته باشد و بداند که دشمن صهیونیسم دشمن اسلام است و غزه و لبنان و یمن و سوریه را فقط هدف قرار نمی‌دهد، بلکه آنها برای همه جهان برنامه دارند. حاکمان کشورهای اسلامی می دانند که دشمن دشمن است و هر ملی گرا به شیوه خود عمل می کند، اما در دشمنی او تردیدی نیست. او می خواهد کنترل خود را بر خاورمیانه حفظ کند.

موسوی گفت: عبادت خوب است اما باید شناخت خود را نسبت به دشمن نیز افزایش و به روز کنیم. نگوییم غزه از ما دور است و لبنان با ما کاری ندارد. اینطور نیست در حالی که دشمن برای هر کشور اسلامی برنامه دارد، ما نمی توانیم بی تفاوت باشیم.

وی در یادواره شهید طهرانی مقدم گفت: نتیجه زحمات، تلاش و دانش او را در طراحی و ساخت موشک دیدیم که موشک های ایرانی در فاصله 2000 کیلومتری به هدف اصابت کرد. همانطور که رهبری فرمودند اگر حمله کنند اقدامات قوی تری انجام می دهیم اما به موقع و سنجیده.

موسوی افزود: از روزی که هجوم الاقصی آغاز شد، همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از سیاسیون، نظامیان و حقوقدانان به میدان آمدند و در جلسات مختلف سعی در محکومیت رژیم صهیونیستی داشتند در مجامع به ویژه گروه بریکس ابعاد جنایات این جنایتکاران را بیان کردند و همه با تمام وجود از مقاومت حمایت می کنند و به ناچار این موضوع به نفع اسلام و مسلمین تمام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

تبلیغات بنری