مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

نامه ۳ هزار نفر از علمای اهل سنت به رهبر انقلاب در حمایت از عملیات وعده صادق ۲

تبلیغات بنری



سه هزار تن از علمای اهل سنت کشور در نامه‌ای خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملیات ظفرمند فورهم صادق ۲ تشکر و حمایت کردند.

به گزارش ایراو در این نامه خطاب به رهبر انقلاب آمده است: اکنون با رهبری مقتدرانه و حکیمانه معظم له پس از یک دوره خویشتن داری شرافتمندانه و با دست پرتوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قلب ملت را برگردانده است. انقلاب سرزمین های اشغالی شامگاه دهم مهرماه با آتش خشم ناشی از خشم امت اسلامی و سربازان خدا، قلب غمگین خانواده های شهدا، مردم بی پناه فلسطین را هدف قرار داد. و همه آزادگان جهان بار دیگر آسودگی خاطر یافتند و رزمندگان نستوه قدس شریف تا پایان عمر این فرزند نامشروع استکبار جهانی به مقابله پرداختند و عزمی راسخ دادند.

در اینجا جمعی نخبه از ائمه جمعه و مجالس جمعه و مبلغان اهل سنت کشور و خادمان قرآن و معارف اسلام و قدم برداشتن در مسیر وحدت و جهاد بیانیه حضور دارند و در عین حال از حضرتعالی قدردانی می کنند. بیانات روشنگرانه و خطبه های ایشان که دشمنان را در مورد آخرین نماز جمعه تهران و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای بزرگوار در هم کوبیده است، بیان می کنند تشکر و قدردانی عمیق از عملیات پیروزمندانه سپاه دوم دلاور و سرافراز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم غاصب و کشتار کودکان در پیشگاه آن رهبر فرزانه، فرماندهان و مجاهدان بسم الله. .

تبلیغات بنری