مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

امکان پخش ویدئو زنده اینستاگرام فقط برای دوستان نزدیک

امکان پخش ویدئو زنده اینستاگرام فقط برای دوستان نزدیک

تبلیغات بنری



اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد ویدیوهای زنده را در اینستاگرام به طور انحصاری برای دوستان نزدیک خود پخش کنند.

به گزارش TechNock، از امروز، کاربران اینستاگرام می توانند پخش زنده ای را میزبانی کنند که فقط برای لیستی از دوستان نزدیک در دسترس است. پیش از این، پخش زنده در اینستاگرام به این معنی بود که اگر حساب کاربری شما عمومی بود، هر کسی می‌توانست آن را تماشا کند، و اگر حساب شما خصوصی بود، فقط فالوورهای شما می‌توانند جریان شما را تماشا کنند.

به گزارش TechCrunch، ویدیوی لایو اینستاگرام یک ویژگی محبوب برای افراد مشهور برای برقراری ارتباط با فالوورهای خود است. نوامبر 2024، کاربران این گزینه را داشتند که بازدیدهای پست خود را فقط به دوستان نزدیک خود نشان دهند و نه به همه دنبال کنندگان خود.

اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد لایو اینستاگرام خود را به صورت انحصاری در لیست دوستان نزدیک خود پخش کنند.

در ماه مه امسال، اینستاگرام قابلیت قطع کردن تعاملات همه افراد به جز دوستان نزدیک را اضافه کرد. یعنی اگر کاربران تنظیمات امنیتی سخت تری را انتخاب کنند، نمی توانند نظرات، پیام های مستقیم، منشن ها و غیره را ببینند.

این نوع فیلتر برای کاهش آزار و اذیتی است که ممکن است تولیدکنندگان محتوا با آن مواجه شوند. با این حال، این ویژگی از آن زمان گسترش یافته است و می تواند توسط هر کسی که خواهان تجربه کوچکتر و سازماندهی شده اینستاگرام است، اجرا شود.

اینستاگرام با این قابلیت جدید به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کنند چه کسی ویدیوی لایو آنها را می بیند. این ویژگی می‌تواند افرادی را که در گذشته از آن استفاده نکرده‌اند تشویق کند تا آن را امتحان کنند.

پخش زنده ویدیوی اینستاگرام به طور انحصاری برای دوستان نزدیک نشان می دهد که این شبکه اجتماعی محبوب همچنان به سمت ارتباطات خصوصی و مدیریت شده در پلت فرم خود حرکت می کند.

از آنجایی که اینستاگرام ارتباط نزدیکی با اینفلوئنسرها و تبلیغات دارد، منطقی است که این شبکه اجتماعی ویژگی هایی را برای کاربران روزمره ای که روزهای اولیه اینستاگرام را از دست می دهند، منتشر کند. روزهایی که این پلتفرم بیشتر بر روی ارتباط با دوستان واقعی متمرکز بود.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا